اطلاعیه ها

اعلامیه تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

تتلو سفیر فرهنگ لمپنیسم ضد زن است، کنسرتش را لغو کنیم!

قرار است روز ٢٨ اکتبر در شهر اوبرهاوزن آلمان، امیر تتلو کنسرت برگزار کند. تتلو را همه میشاسند، او در لمپنیسم ضد زن و ضد کودک شهره آفاق است، تتلو نماینده ارتجاعی ترین و وقیح ترین ادبیات ضد زن است. تتلو در عین حال عنتر هنری نمایش انتخاباتی رئیسی قصاب زندانیان سیاسی بود. وی در آخرین یادداشتها و پست هایش، کثیف ترین توهین و بیحرمتی را به مهسا امینی و زنان انقلابی و شورشی در ایران منتشر کرده و از رژیم و حجاب اسلامی و قوانین اسلامی علیه زنان دفاع کرده است. امیر تتلو از سکس با افراد زیر سن قانونی دفاع میکند.

در اروپا و آلمان هر خواننده و شهروندی یکدهم حرفها و نفرت پراکنی تتلو علیه زنان، علیه گروه های موسوم به “اقلیت” صورت دهد یا از سکس با کودکان دفاع کند، با سد محکم قانون روبرو میشود. این باید روشن باشد که آزادی بیان افراد شامل بیان ناهنجارترین عقاید و نظریات هم میشود اما این موضوع با اجازه تعرض به حیثیت فردی و جمعی افراد، دفاع از قتل زنان و دفاع از تعرض جنسی به کودکان بسیار تفاوت دارد. این اقدامات جرم است. تتلو مثلا میتواند هوادار هیتلر باشد اما نمیتواند در همان آلمان در دفاع از هولاکاست حرف بزند.

کنسرت تتلو یک پروژه سیاسی است، نمایش به صحنه آوردن عقب مانده ترین واپسگرائی ضد زن علیه خیزشی است که در جهان بعنوان “انقلاب زنان” از آن یاد میشود. او قرار است جمهوری اسلامی و گشت ارشاد و لمپنیسم نیروی سرکوب رژیم را سفیدشوئی کند. او آگاهانه با ادبیات بازجویان جمهوری اسلامی علیه زنان انقلابی حرف میزند. هدف اینست فضای اعتراضی به جمهوری اسلامی در خارج کشور را پس بزنند. کنسرت تتلو باید لغو شود و دولت و نهادهای ذیربط آلمانی قانونا نباید اجازه چنین خیمه شب بازی ای را به این موجود کریه ضد زن و ضد کودک بدهند.

ایرانیان آزادیخواە!
علیه این اقدامات سازمانهای اطلاعاتی رژیم اسلامی بایستید. تدارکچیان مزدور این نمایش را افشا کنید. به شهرداری اوبرهاوزن و مسئولین مربوطه در آلمان اعتراض کنید و از جمله با امضای طوماری که به همین منظور تهیه شده است خواهان لغو کنسرت تتلو شوید. اجازه ندهیم جمهوری اسلامی قاتل صدها عزیز خیزش انقلابی، نماد وقیح ترین نوع لمپنیسم ضد زن و ضد کودک را تحت عنوان کنسرت روی صحنه بفرستد.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
٢٦ سپتامبر ٢٠٢٣