اطلاعیه ها

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

حساب جنایات بیشمارتان را پس خواهید داد !
رژیم خون و شکنجه واعدام‌ در ادامه قتل و کشتار در زندان‌ها سحرگاه امروز دوشنبه نهم دیماه تهدیدات جنایتکارانه خود را عملی کرد ‌و چهار جوان اسیر دیگر محمد فرامرزی، وفا آذربار ، پژمان فاتحی و محسن مظلوم را به چوبه دار سپرد .
این قاتلین ضد انسان در روزهای قبل خانواده و بستگان این اعدامیان را برای آخرین دیدار به شکنجه گاهشان دعوت کرده بودند. تصور شرایطی که در این ۲۴ ساعت انتظار، بر این خانواده های داغدیده رفته است به تنهایی مو بربدن هرآنکس که بویی از انسانیت برده باشد سیخ می‌کند .
اما قساوت و جنایت این رژیم تبهکار ‌و افسار پاره کردن یکباره آن‌ بدون دلیل نیست. جنایتکاران حاکم، دورنمای روشنی برای ادامه حاکمیتشان متصور نیستند. جامعه ایران بر ادامه حکومت و کل موجودیت این جانیان مهر باطل زده است. روزانه در خیابان و کارخانه ‌و‌ دانشگاه و مدرسه شاهد این رویارویی و پایان تاخت و تاز و قدرتنمایی خود از منظر جامعه هستند . اما این هم‌ هنوز تمام واقعیت نیست. یک جامعه چند ده میلیونی منکوب شده با هزاران قربانی، اعدام و شکنجه و فقر ‌تباهی در کمین است که کل این دستگاه منحوس سرکوب و جنایت را برای همیشه ریشه کن کند.
هرچه جنایات این دارودسته آدمکش بیرحمانه تر میشود، قطعا پروسه انتقام و تقابل جامعه هم قاطعانه تر خواهد بود.
کل دستگاه حاکمیت دستخوش بحرانهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و علیرغم چنگ ودندان نشان دادن در برابر تعرض توده های خشمگین و در کمین نشسته، اما ماشین جنایت وکشتار این جانیان ضربه پذیرتر از هر زمانی است .

مردم‌ مبارز کردستان!
اکنون دیگر بر همگان روشن است که فقط نیروی متحد مردم ازادیخواه میتواند مانع قتل و کشتار عزیزانمان و رهایی کل جامعه از شر جمهوری اسلامی باشد. تنها با نیروی متحد خود می توانیم‌ حاکمیت سیاه اسلامی را به گور بسپاریم . متحد و همبسته برای پایان دادن به عمر رژیم خون‌ و جنایت بمیدان بیایید.
کمیته‌کردستان حزب کمونیست کارگری -حکمتیست، ضمن تسلیت به خانواده و بستگان قربانیان اخیر، در غم و اندوه آنها شریک است. ما از تمامی مردم آزادیخواه‌ میخواهیم‌ در اعتراض به این جنایت و علیه آدمکشان جمهوری اسلامی به هر شکل و شیوه‌ که برایشان ممکن است اعتراض کنند. دست سرکوبگران را با اعتراضات توده ای می توان از سر جامعه ‌و فرزندانمان کوتاه کنیم.
نه‌ به اعدام !
مرگ بر جمهوری اسلامی ، رژیم ترور شکنجه اعدام‌
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری -حکمتیست
نهم دیماه ۲۴۰۲
۲۹ ژانویه ۲۰۲۴