اطلاعیه ها

نمایندگان اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رئیسی فاشیست

امروز پنجشنبه ۵ اوت برابر با ۱۴ مرداد ماه، مراسم تحلیف رئیسی جلاد در تهران برگزار میشود. نمایندگان ارشد اتحادیه اروپا به ریاست انریک مورا معاون دبیرکل اتحادیه اروپا، استفان کلمنته سفیر اتحادیه اروپا در وین و برنو شول رئیس میز اقدام ایران در اتحادیه اروپا، در مراسم تحلیف یکی از مشهورترین جنایتکاران حضور دارند. در کنار اروپائیان تاجر قریب هفتاد نماینده کشورهای مرتجع و اسلام زده نیز حضور دارند.

ننگ تان باد! شرم که نمی کنید، حقوق بشر و ادعاهای پوچ تان همه تابعی از تجارت و روابط اقتصادی است. شما آگاهید که به مراسم یک قاتل سریال، یکی از مسئولین قتل عام و کشتار مهیب زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷، رئیس جمهور منتصب حکومتی میروید که همین روزها در خوزستان جنایت میکند. و این البته سیاست جدیدی نیست، در طول عمر جمهوری اسلامی شماها همواره کنار تروریستها و آدمکش ها و علیه مبارزه مردم ایران ایستادید. پرونده شما سیاه است.

مردم آزادیخواه ایران، جنبش پرخروش کارگری، زندانیان سیاسی، خانواده های قربانبان هولاکاست اسلامی، ما اپوزیسیون انقلابی و کمونیست در تاریح مبارزه مان ثبت کردیم که پرچمداران حقوق بشر برای هزارمین بار علیه بشر واقعی در ایران و کنار قصابان و جلادان وی ایستادند. از ابتدا هم از شماها انتظار یک موضع نیمچه آزادیخواهانه نبود، اما مردم ایران در جدال سهمگین و جاری شان علیه جمهوری اسلامی بهتر دوستان دشمنان خود را می شناسند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ – ۵ اوت ۲۰۲۱