اطلاعیه ها

اطلاعیه شماره ۴ کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری- حکمتیست در مقابل تهدیدات سلفی ها و فتوای قتل توسط داعشی ها باید ایستاد.

 

مردم، جوانان انقلابی مریوان!
سلفی داعشیهای مرتجع فرمان سربریدن و قتل کسانی را میدهند که بزعم آنها به اسلام «توهین» کرده است، بعد ازرویارویی با مردم دارسیران و جوانان مریوان در طول هفته گذشته، اینبار در سوسیال مدیا اقدام به تهدید علنی و انتقام گرفتن از مردم دارسیران در روز جمعه و همزمان با برگزاری نماز جمعه کرده اند.
این تهدیدات اگربا پاسخ کوبنده مردم با اقدامی انقلابی روبرو نشود، فقط به جوانان و مردم دارسیران محدود نخواهد ماند، این بار این مومیایی های از گور برخواسته مدنیت، امنیت و آسایش مردم کردستان را هدف قرار خواهند داد. اگراین قمه کشان تاریک اندیش روزجمعه در صدد اقدامی تهدید آمیر برآمدند، باید با سدی محکم از اراده انقلابی مردم مریوان مواجه شوند طوری که نتوانند یک بار دیگر مخل زندگی و آسایش مردم باشند. اقدامات ارتجاعی و توسل به روشهای وحشیانه داعشی پاسخ و اقدامی انقلابی و کوبنده را طلب می کند. همزمان یادآوری می کنیم دفاع و پشتیبانی سراسری از مردم دارسیران مریوان دفاع از مدنیت و حرمت شهروندان و آزادی کل جامعه است.
اردوی آزادیخواهی در سراسر ایران و کردستان باید در مقابل این ویروس ارتجاعی و خطرناک از امنیت جامعه دفاع کنند. روز جمعه را به روز شکست و کوتاه کردن دست این قمه کشان از حریم شخصی شهروندان تبدیل کنیم و آرامش و امنیت را به محل کار و زندگی خود بازگردانیم.
هوشیاری و آمادگی مردان و زنان انقلابی به ویژه در روز جمعه از اهمیت بالایی برخوردار است. دفاع از خود تحت هر شرایطی حق بی اما و اگر هر انسانی است. باید چنان درسی به این لشکر اشباح داد که در هزار سوراخ پنهان شوند. صف مردم آزادیخواه و انقلابی حضور قاتلین را کنار خود تحمل نمی‌کند.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری- حکمتیست
۶ می ۲۰۲۱