اطلاعیه ها

اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست درباره سفر ابراهیم رئیسی به کردستان

قاتل جوانان مردم در کردستان چکار می کند ؟
سفر عضو هیئت مرگ خمینی و قاتل هزاران جوان پر شور انقلابی به کردستان در هر پست و لباسی تنها شایسته اعتراض و تنفر توده مردم بجان آمده کردستان است ۰ سفر قریب الوقوع رئیسی بە کردستان که قرار است روز ۱۶ تیرماه انجام شود ، گرچه مانند تمام موارد فرمایشی قبلی ، هیچ هدفی غیر از فریب ونیرنگ و روحیه دادن به مزدوران جمهوری اسلامی ندارد ، اما با توجه به نقش وسابقه این جنایتکار حرفه ای نمک برزخم مردم داغدیده کردستان می پاشد . داغ کسانی را تازه می کند که می بینند ومیشنوند که قاتل جوانان نازنینشان با اسم رئیس جمهور قدم به خیابان‌ها و میادین شهرشان می گذارند .
تحمل قاتل جوانان و نو جوانان کردستان بعنوان رئیس جمهور ومهمان ، تنها کار مزدوران جمهوری اسلامی است . کار مزودران محلی وکسانی است که بساط بیش از ۴ دهه حاکمیت و کشتار وسرکوب جمهوری اسلامی را در کردستان مهیا و ممکن کرده‌اند . کار خود فروشان محلی در کردستان است که ۴۰ سال است در جرم وجنایت رژیم هار اسلامی شریک هستند .
اما زمان قدر قدرتی رژیم هار اسلامی بسر آمده است . میلیونها مردم معترض و آزادیخواه با قدمها و صدای رسا سالهاست که این واقعیت را فریاد زده اند که جمهوری اسلامی رفتنی است . امارفتنی است ! به این معنا نبوده ونیست که خودش می رود. حدود ۵ سال و از دیماه ۹۶ به اینطرف درکردستان و سراسر ایران مردم آزادیخواه عملا دست بکار بگور سپردن این رژیم مرتجع وضد انسانی هستند . این امر اکنون حتی روزانه ودر مقیاس بسیار وسیع تر ادامه دارد . ترس مرگ چنان سران جمههوری اسلامی را به وحشت انداخته است که نمی توانند آن را پنهان کنند . بهمین جهت اولویت اصلی و مشترکشان مقابله با سیل خروشان مردم مبارز جامعه ایران است . می دانند مردم آزادیخواه و جان به لب رسیده دست بکار شده اند تا ریشه حاکمیت جنایتکارانه اشان را از بیخ در آورند . سفر رئیسی جنایتکار به کردستان هم در اوضاع کنونی جامعه ایران مقابله با خیزش وتنفر مردم کردستان است .
مردم مبارزکردستان !
جوانان انقلابی !
سفر سرکرده دولت جنایتکاران به کردستان هم علیرغم همه عوافریبی ها و برنامه های سخنرانی و هدیه دادن های تحقیر آمیز که همواره در برنامه داشته اند ، درواقع می خواهد با روحیه دادن به مزدوران جمهوری اسلامی به خیال خودشان علیه مردم معترض خودنمایی کند . اما خیالشان خام است . بخصوص اینجا درکردستان پا در جامعه ای گذاشته اند که تنفر از جمهوری اسلامی و مقابله با آن به اندازه عمر منحوس این رژیم قدمت دارد . علاوه بر آن تعادل قوا و فضای سیاسی جامعه از شما توقع دارد که به سفر سر دسته قاتلین جمهوری اسلامی فعالتر برخورد کنید ۰
اگر سال‌های قبل و هنگام دیدار روسای جمهور قبلی مراسم و برنامه هایشان فقط جای حضور نیروهای رژیم ومزدورانش بود ، اینبار وامسال تنها منزوی کردن این سفر فرمایشی کافی نیست . با نوشتن شب نامه و سازمان دادن اعتراض به حضور رئیسی ، فضای شهر ها وبخصوص شهر سنندج را از انزجار و تنفر در مقابل سفر جلاد مردم کردستان پرکنید . قطعا در تعادل قوای مقداری مناسب تر انتظار اقدامات ملیتانت ‌و تعرضی جوابی مناسب ودر خور خواهد بود ، با اینحال جولان سر دسته جنایتکاران در کردستان نباید در سکوت و بدون عکس العمل برگزار شود .
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد مبارزه مردم انقلابی برای سرنگونی انقلابی رژیم اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
۹ تیر ۱۴۰۱
۳۰ جون ۲۰۲۲