اطلاعیه ها

اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست درباره : حمله جمهوری اسلامی به احزاب اپوزیسیون کردستان ایران در اقلیم کردستان :

 

پیش از ظهر امروز چهار شنبه ۶ مهر جمهوری اسلامی با استفاده از پهباد ‌و موشک حمله وسیعی را علیه مقر و اماکن مسکونی احزاب کرد ایرانی مستقر در کردستان عراق انجام داد .

در این یورش ددمنشانه که ازجمله کودکان دبستانی هم طعمه آن شدند ، متاسفانه عده ای زخمی و‌چند نفر جان باختند .

مثل روز روشن است که هدف جمهوری اسلامی از این دست وپا زدنها منحرف کردن قیام حی وحاضر به پهنای جامعه ایران است . اما این حملات مذبوحانه و نامربوط نمی تواند مانع فرار وگوشمالی نیروهایش از دست جوانان انقلابی درخیابانها بشود . ‌خیزش عمومی جامعه ایران راه خودش را می رود و جمهوری اسلامی قطعا از فوران آتش خشم انباشته شده جامعه ایران جان سالم بدر نخواهد برد . صدای این عزم واراده میلیونی قیام کنندگان را تمام جهان شنیده است .

با اینحال مردم واحزاب سیاسی بخصوص در کردستان عراق
لازم است فعالانه علیه این جنایت جمهوری اسلامی صدای اعتراض خود را بلند کنند . حکومت اقلیم کردستان مسئول امنیت ‌جان ومال تمام‌کسانی است که تحت سیطره حاکمیت او زندگی می کنند . باید به بند وبست وبی مسئولیتی حاکمان اقلیم و بی تفاوتی آنها در قبال امنیت اپوزیسیون ایرانی اعتراض کرد .

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری -حکمتیست ضمن محکوم کردن این عملیات جنایتکارانه ، با خانواده و بازماندگان جانباختگان این تعرض وحشیانه همدردی می کند و از مردم آزادیخواه در کردستان عراق می خواهد علیه این جنایت جمهوری اسلامی ساکت ننشیند . کنسولگریهای این رژیم جنایتکار باید باقدرت مردم آزادیخواه مورد تعرض قرارگرفته وبرچیده شوند .

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲