اطلاعیه ها

‎اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست درمورد : دستگیری فعالین کارگری ‌و مدنی در شهر سنندج

‎بنا به اخبار رسیده از شهر سنندج روز گذشته ۲۷ اردیبهشت نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی در شهر سنندج با حمله به منزل یکی از جانباختگان خیزش انقلابی اخیر ۸ نفر از فعالین کارگری ‌و مدنی این شهر را دستگیر کردند .
‎هاجرسعیدی ، خبات محمودی ، حبیب الله کریمی ، کمال کریمی ، شادمان عبدی ، عبدالله خیرآبادی ، سیروان محمودی و اقبال پیشکاری دریک دیدار ‌و مهمانی عادی توسط سرکوبگر ان باز داشت شدند .

‎جمهوری اسلامی ‌و نیروهای سرکوبگر آن در کردستان که خود می دانند روی دریایی از نفرت و خشم مردم انقلابی نشسته اند ، همواره با این حرکت های کور سعی در گسترش جو‌ ترس وارعاب در جامعه کردستان را دارند .
‎اما خود جنایتکاران هم براین امر واقفند که زمانه عوض شده است واین اعمال نه تنها رعب وحشتی ایجاد نمی کند ، بلکه آتش خشم واعتراض مردم آزادیخواه کردستان را شعله ور تر خواهد کرد .

‎جمهوری اسلامی با این دست وپا زدنها نجات پیدا نخواهد کرد .کردستان نقش چشمگیری در بگور سپردن این رژیم قتل و کشتار خواهد داشت .
‎کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری حکمتیست ضمن محکوم‌کردن این عمل وحشیانه نیروهای جنایتکار جمهوری اسلامی ، مردم مبارز شهر سنندج را فرا می خواند برای آزادی این فعالین دست به اعتراض بزنند .
‎اعتراض مردم مبارز اصفهان در مقابل زندان فرزندانشان ، باید سرمشق ما برای اعتراض به سرکوبگران و آزادی زندانیان سیاسی بشود .
‎کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
‎۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
‎۱۸ ماه مه ۲۰۲۳