اطلاعیه ها

اعدام تبهکارانه هیمن مصطفایی اعلامیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

سحرگاه امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد جنایتکاران جمهوری اسلامی بار دیگر با سبعیت کامل جان انسان دیگری را برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه گرفتند .
هێمن را بعد از ۱٠ سال تحمل حبس و‌ زندان امروز به دار آویختند. جمهوری زخم خورده اسلامی برای عقب نشاندن جامعه لبریز از تنفر واعتراض، به کشتار و گسترش فضای رعب و وحشت احتیاج دارد .
اما تمام سران این ماشین کشتار میدانند که ورق برگشته است و با به قتل رساندن جوانان و مردم بپاخاسته نه تنها نمی توانند
روند سرنگونی خود را به عقب برگردانند، بلکه پرونده جرم ‌و جنایات خود را سنگینتر میکند .
جمهوری سرکوب و اعدام اسلامی که مدام در مقابل غرب وکشورهای منطقه در حال نرمش قهرمانانه و سر کشیدن‌جام‌زهر است‌، با استفاده از این تجدید روابط با دولت های سرمایه داری و ضد مردمی در غرب ومنطقه، فرصتی پیدا کرده است تا به صف مردم آزادیخواه و مخالفین خود در داخل ‌و خارج یورش ببرد. اما امروز آشکارا میبینیم عمر این رژیم‌سفاک‌ کوتاه و کوتاه تر میشود! رژیم هار اسلامی باید برود، این حکم میلیونی جامعه متحول و معترض ایران است .
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست خود راشریک درد و غم خانواده و بستگان، دوستان و همرزمان هێمن می داند و به آنها تسلیت می گوید . ما همچنین به مردم مبارز مریوان و سنندج که با تجمع و اعتراض خود کوشیدند‌ هێمن را از چنگال جنایتکاران در بیاورند درود می فرستیم و دست‌شان را به گرمی میفشاریم . یقینا همین سنت اعتراض وتجمع در ابعاد میلیونی و سراسری اسلحه ما برای بگور سپردن این رژیم آدمکش است.
مرگ بر جمهوری اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

۳۱خرداد ۱۴۰۲
۲۱ ژوئن ۲۰۲۳