اطلاعیه ها پلنوم ها

پیام پلنوم ۴۷ حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست به زندانیان سیاسی در ایران!

پلنوم ۴۷ به زنان و مردان انقلابی؛ رهبران کارگری، فعالین معلمان، دانشجویان و دانش آموزان مبارز، خانواده های جانباختگان و آزادیخواهانی که در جریان خیزش انقلابی و قبل آن به اسارت جنایتکاران اسلامی درآمدند، درود می فرستد.

طوفانی که بعد از قتل دولتی مهسا (ژینا) امینی در شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد، پایه های حکومت استبداد اسلامی را به لرزه درآورد و بدون تردید در برآمدهای وسیع تر آتی آن را به گورستان تاریخ خواهد فرستاد. این عزم انقلابی، این خواست گسترده عبور از جاهلیت و فلاکت اسلامی، با وجود سرکوب گسترده و قتل عام مبارزینی که علیه حجاب اسلامی و فقر و فلاکت بپاخاستند، کابوس خامنه ای و تک تک سران رژیم جنایتکار و کودک کش اسلامی است. نه جمهوری اسلامی میتواند در مقابل خواستها و تمایلات جامعه عقب بنشیند، نه نسل جدید و جامعه خواهان سرنگونی حاضر به عقب نشینی است. نه رژیم اسلامی بیش از این میتواند با تشدید فقر و سرکوب به ایران حکومت کند و نه نسل جدید و زنان و مردان انقلابی از خواستهای برحق آزادی و برابری و رفاه همگانی عقب می نشینند.

تشدید تعرض به زنان آزاده و شورشی، احکام شلاق برای رهبران خوشنام کارگران، دستگیری فعالین سیاسی و اجتماعی، سازماندهی ترور در داخل و خارج کشور، انعکاس وحشت رژیم و عدم اعتماد به فردای خود و هراس از برآمد انقلابی است که بسرعت گریبانشان را خواهد گرفت.

زندانیان سیاسی، از زوایای مختلف، عصاره اعتراض در جامعه به وضع موجودند. زندانیان سیاسی همیشه بخشی از مبارزه جاری در جامعه و ادامه آن در شکل دیگری بوده اند. مبارزه در خیابانها و زندانها را تنها دیواری شکسته و فرسوده جدا میکند، دیواری که بزودی درهم خواهد شکست. صدای آزادیخواهی شما عزیزان همه جا شنیده میشود. مبارزه و ایستادگی شما در زندانها ادامه مبارزه و ایستادگی کارگران و مردم زحمتکش در کوچه و خیابان و دانشگاه و کارخانه ها است.

نشست کمیته مرکزی، پلنوم ۴۷ حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست، به امید و مقاومت و آزادمنشی شما درود میفرستد و برای گسترش صدای اعتراض شما و آزادی کلیه زندانیان سیاسی همراه با جنبش انقلابی و کارگری تلاش خواهد کرد. آن روزها که زیر فشار مبارزه انقلابی درب زندانها گشوده شود و پیروزی بر ارتجاع و اختناق سرمایه را جشن بگیریم دور نیست.

زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

۳۰ مهر ۱۴۰۲- اکتبر ۲۰۲۳
_____________________________