اطلاعیه ها

اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست درمورد :

موج جدید تهدید به اعدام رژیم در روزهای اخیر
دستگاه قضایی رژیم آدمکش جمهوری اسلامی همراه با راه انداختن و تشدید فضای اعدام وکشتار در سراسر ایران، در کردستان هم با اعلام حکم اعدام چهار نفر از زندانیان سیاسی، پژمان فاتحی، محسن مظلوم ، محمود فرامرزی و وفا آذر بار که حدود دوسال است در سیاه چالهای جمهوری اسلامی بسر می برند، می خواهد جنایت دیگری به پرونده پر از قساوت و انسان کشی خود بیافزاید . در همین رابطه مدتی است رضا رسایی و‌مجاهد کورکور را در معرض تهدید ضد انسانی اعدام قرار داده. لازم است همه انسان‌های آزادیخواه، همه احزاب ونهاد وتشکل های مخالف اعدام علیه این حکم جنایتکارانه هرچه در توان دارند انجام دهند. در این مورد مشخص مردم آزادیخواه در کردستان با تجاربی که در مقابله با ماشین اعدام رژیم دارند، باید در مقابل این حکم جنایتکارانه جمهوری اسلامی بایستند.
جمهوری اسلامی در تمام دوران حاکمیت ننگین خود هر زمان با ضعف وناکامی روبرو شده، یکدوره بر شیپور کشتار واعدام دمیده است، تا به این وسیله با ایجاد فضای رعب و وحشت و نشان دادن چنگ ودندان به جامعه، فضای اعتراض و تنفر همیشگی از خود را عقب بنشاند .
در شرایط حاضر هم که جمهوری اسلامی با جامعه ای معترض ومترصد فرصت برای تعرض روبرو است و در شرایطی که انواع بحران اقتصادی ، حکومتی ، فرهنگی ومنطقه ای یقه حکومت را گرفته است، بازهم با گستراندن فضای کشتار و اعدام به خیال خود می خواهد نشان بدهد که هنوز قدرت سرکوب مخالفین را دارد .
اما امروز دیگر قتل حکومتی مخالفین نمی تواند یک جامعه عاصی از حکومت جلادان را از اراده برای سرنگونی به عقب برگرداند . این فضای جنایتکارانه واعلام احکام کشتن انسان‌ها دیگر تاثیر آنچنانی در صفوف مردم معترض ندارد! آنچه مسلم است اینست که جمهوری اسلامی رفتنی است .
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری— حکمتیست ضمن اعلام انزجار از ایجاد فضای سرکوب و اعدام، از مردم مبارز در کردستان می خواهد در مقابل احکام شنیع اعدام ، پژمان فاتحی ، محسن مظلوم ، محمد فرامرزی و وفا آذر بار و رضا رسایی و مجاهد کور کور بایستند . ما همچنین از تمامی نهادها وتشکل های انساندوست و آزادیخواه واحزاب سیاسی در خارج کشور تقاضا داریم تما م تلاش خود را برای جلوگیری از این تهدیدات شنیع جمهوری اسلامی بکار بگیرند .
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
بیستم دیماه ۱۴۰۲
دهم ژانویه ۲۰۲۴I’m