اطلاعیه ها

مرکز خبری کمیته کردستان حزب حکمتیست

ماشین کشتارجمهوری اسلامی را متوقف کنیم!
طبق اخباررسیده به کمیته کردستان ، درادامه موج اعدامها در شهرهای کردستان ، سحرگاه امروز چهارشنبه ۳ اردیبهشت لقمان احمدی اهل شهر بانه محکوم به اعدام ، توسط جانیان اسلامی در زندان شهرسنندج به دار اویخته شد و همچنین سعید محمدی فرد اهل کرمانشاه که قرار بود امروز نیزحکم اعدام او به اجرا درآید با تجمع و تلاش فعالین در مقابل زندان شهرسنندج مانع اعدام او شدند و مهلت یک ماهه گرفتند.
در ادامه این خبر،با تلاش فعالین در شهرسنندج ، حبیب الله رنجبری پدریکی از مقتولین که فرزندش توسط عدنان میرکی به قتل رسیده است ، قول بخشش گرفته اند. عدنان میرکی قرار است روزپنجشنبه حکم اعدام او به اجرا گذاشته شود. سینا محمدی اهل دهگلان یکی دیگر از زندانیان محکوم به اعدام، تلاش مردم انساندوست و مخالف اعدام به نتیجه نرسیده است و به احتمال زیاد حکم اعدام او روز پنجشبه درزندان شهرسنندج به اجرا گذاشته شود.خبر خوب در رابطه با موج این اعدامها ، این است که حسین حیدری از زندانیان شهر سقز که قرار بود امروز حکم اعدام او عملی شود ، شب گذشته مردم مبارز و فعالین شهر سقز با تلاشی انسانی موفق شدند که خانواده مقتول را قانع کنند که ازاعدام حسین حیدری بگذرند و اورا ببخشند.
کمیته کردستان حزب حکمتیست تلاش انسانی مردم مبارزو فعالین شهرهای کردستان برای جلوگیری از اعدام جوانان و گذشت و فداکاری خانواده مقتولین را ارج می نهد و به ادامه این تلاشها پافشاری می کند. باید به هر شیوه ممکن جلو این ماشین کشتارزندانیان توسط جمهوری اسلامی را گرفت.
نه به اعدام، زنده باد زندگی
مرگ بر جمهوری اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
۳ اردیبهشت ۱۳۹۹