بخش ویژه

ایجاد تفرقه بین بازنشستگان، ترفند جدید آقای نوبخت

!

بازنشستگان تامین اجتماعی در تجمعات اخیر با پلاکاردهایی که در دست داشتند خواهان رفع تبعیض بین خود و بازنشستگان کشوری شدند .

جناب نوبخت در پاسخ فرمودند: نماینده های آنها (منظور منصوبان خودشان به عنوان نماینده بازنشستگان کشوری) مدام با ایشان جلسه داشتند آقای نوبخت هم برای همسان سازی ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری با شاغلان ۱۰۰% بودجه همسان سازی را به آن اختصاص دادند. نماینده های بازنشستگان تامین اجتماعی هم با ایشان جلسه بگذارند تا ….

آقای نوبخت یعنی بچه ای که گریه نکند شیرش نمی‌دهید؟!!! آیا شما نمی دانستید با خط فقر بالای ۱۰ میلیون تومان، آنها نمی‌توانند با حداقل حقوق ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شکم خود و خانواده‌شان را سیر کنند؟؟؟ یا حتماً می بایست نماینده های انتصابی آنان هم خدمت برسند و به شما القابی مانند سردار همسان‌سازی و …. بدهند تا ذره‌ای از حقشان را با هزار منت پرداخت کنید که قرص نان ۳ هزار تومانی سر سفره خود ببرند و قدر دانتان باشند؟!!!

پس از حدود ۵۰ بار تجمع که با افزودن قطره چکانی مبلغی به عنوان همسان سازی به حقوق بازنشستگان کشوری (البته آنها هم همچنان با حداقل حقوق یک سوم زیر خط فقر با مشکل نداری دست و پنجه نرم می‌کنند و حداقل حقوقشان فقط ۶۰۰۰۰۰ تومان از حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر است) و با مضایقه آن از بازنشستگان تاُمین اجتماعی، آیا هدف این نبوده است است که با ایجاد بددلی و تفرقه و دل چرکینی بین بازنشستگان این صندوق ها از یکپارچگی و پیوستن آنان به یکدیگر برای گرفتن حقشان جلوگیری کنید و با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن، هر چند وقت گروهی را بازی بدهید که به امید رسیدنشان به پای گروه دیگر حق همه را پایمال کنید؟ آیا پس از مدتی نوبت بازنشستگان کشوری نیست که اینبار آن ها را برای دویست سیصد هزار تومان اضافه تر به دنبال بازنشستگان تامین اجتماعی بدوانید و وقت بخرید تا با شگرد من بدو آهو بدو و بازی گرگم به هوا، بازنشستگان در چنگال نداری و فقر و تورم دنبال نخود سیاه بدوند و از پا دربیایند و شماها با حقوق های نجومی با فراغ بال خوش بگذرانید؟!

آقای نوبخت بازنشسته ها دیگر دستتان را خوانده اند ما را نه به شما و نه به ایادی منصوبتان امیدی نیست. بگویید مطالبات انباشته شده ماده ۱۲۵ ق م خ ک این همه سال از ۸۶ تاکنون و سایر مطالبات ما را به کدام چاه ویل فرستادید؟؟

یادتان باشد که ما مطالبات خود را فراموش نکرده ایم و نخواهیم کرد و
تا حق خود نگیریم از پا نمی نشینیم

گنجه ای از پیشکسوتان پارک شهر
#بازنشستگان_متحد_معترض