اطلاعیه ها

اطلاعیه کمیته کردستان حزب حکمتیست در محکومیت ترور ریبین رحیمی پناهنده سیاسی در سلیمانیه

بنا به اطلاعات رسيده به كميته كردستان دیروز ۱۴جولای ریبین رحیمی پناهنده سیاسی ساکن شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان در حین کار روزانه در کارگاهی در منطقه ژاله اطراف شهر سلیمانیه توسط آدمكشان جمهوری اسلامی مورد سو قصد قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه جان باخته است.
جمهوری اسلامی طی ۴ سال گذشته بدنبال فشار و گسترش اعتراضات و نارضایتی مردم، دستگیری و زندان و اعدام و ترور فعالین را در داخل گسترش داده ودر خارج کشور نیز با نقشه ترور و آدم ربایی سودای ناامن کردن فضای سیاسی علیه فعالین اپوزیسیون را در سر می پروراند. در سال‌های گذشته به دلیل حضور فعال دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ‌و‌ نزديكي و همکاری احزاب حاكم در اقلیم کردستان با رژیم اسلامی، تهدیدات علیه فعالین اپوزسیون بیشتر شده و تاکنون تعدادی فعال سیاسی مخالف رژیم به دست جنایتکاران اسلامی ترور شده اند.
کمیته کردستان حزب حکمتیست ترور ریبین رحیمی توسط تروریستهای جمهوری اسلامی را به شدت محکوم می کند و از همه سازمان‌ها ،احزاب و فعالین سیاسی در خارج کشور می خواهد که ضمن هوشیاری و شناسایی و معرفی عوامل حکومت اسلامی، علیه تهدیدات و تحرکات آنان ساکت نباشند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی، برابری، حکومت کارگری
کمیته کردستان حزب حکمتیست
۲۴ تیر ۱۴۰۰