کنگره دهم حزب

درمورد نشریه ویژه کنگره دهم حزب حکمتیست رفقای نماینده و شرکت کنندگان در کنگره

با درود!

همچنانکه قبلا طی اطلاعیه ای به آگاهی عموم رسانده ایم، کنگره دهم حزب کمونیست کارگری- حکمتیست در تاریخ ۸ و ۹ ماه اکتبر برابر با ۱۶ و ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۱در اسکاندیناوی به صورت علنی برگزار میشود. اولین شماره نشریه ویژه کنگره دهم بدین وسیله در دسترس عموم قرار میگیرد.

تلاش می کنیم تا برگزاری کنگره به سنت همیشگی از طریق انتشار چند شماره نشریه ویژه کنگره، بیانیه و قطعنامه و قرارهای کنگره را برای مطالعه و قضاوت و اظهارنظر نمایندگان و شرکت کنندگان در کنگره را در دسترس عموم قرار دهیم. اولین شماره این نشریه که ملاحظه می کنید، شامل گفتگوئی با رفقا سیاوش دانشور رئیس دفتر سیاسی و جمال کمانگر دبیر کمیته مرکزی در مورد جایگاه کنگره در اوضاع سیاسی و متحول کنونی در ایران، چرا برگزاری کنگره علنی و پاره ای مسائل دیگر باضافه اطلاعیه برگزاری کنگره علنی حزب و آئین نامه برگزاری انتخابات نمایندگان کنگره است. در شماره های آتی نشریه، اسناد و قطعنامه و قرارهای نمایندگان کنگره منتشر میشود.

همینجا به اطلاع همه نمایندگان، مهمانان و شرکت کنندگان در کنگره می رسانیم که با انتشار این نشریه، در صورت تمایل، میتوانند نظرات خود را در مورد بیانیه ها، قطعنامه ها و قرارهایی که از طرف دفتر سیاسی و نمایندگان برای تصویب در کنگره در شماره های آتی نشریه منتشر می شود با ما در میان بگذارند، توقع خود از کنگره دهم حزب را اعلام و برای نشریه بفرستند. ما از اظهارنظر و دخالت فعال رفقا استقبال می کنیم.

به امید کنگره ای موفق،
سر دبیر