اطلاعیه ها

اطلاعیه سفارت جنایتکاران اسلامی در استکهلم برای دومین بار مورد تعرض قرار گرفت

امروز یکشنبه دوم اکتبر، سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم در اعتراض به سرکوب و کشتار زنان و مردان انقلابی در ایران، مورد تعرض کمونیست ها و آزادیخواهان قرار گرفت. مخالفین جمهوری اسلامی با حضور پلیس در محل سفارت را سنگ باران و مبادرت به شعار نویسی روی دیوار آن نمودند. این دومین بار در ده روز اخیر است که سفارت رژیم مورد تعرض قرار گرفته است.

پلیس سوئد با خشونت تمام به معترضین حمله کرد، ٩ نفر را بازداشت و برخی از معترضین را مصدوم کرد. شش نفر از بازداشت شدگان از فعالین حزب کمونیست کارگری – حکمتیست بودند. پرتاب سنگ و شعارنویسی در مقابل توحش و جنایتی که رژیم اسلامی در خیابانها و زندانهای ایران به آن دست میزند، هنوز اعلام خشم است. ما برآنیم که این لانه های جاسوسی در همه جای جهان باید تسخیر و بسته شوند و کلیه سفرا و پرسنل این لانه های تروریستی اخراج شوند. با اینحال، پلیس دمکرات و وحشی در اطلاعیه ای که در روزنامه ها منتشر کرد توسط سخنگویش “آندرش برینگلسون”، اعلام کرد که “ما ٩ نفر را به ظن شورش خشونت آمیز دستگیر کرده ایم و از ایجاد ضربه به محل با پرتاب سنگ و گرافیت” خبر داده است. این دولتی است که نمایندگانش به اسلامیون و آخوندها با دل باز امکانات میدهد، وزیران و نمایندگان فمینیست اش را محجبه به ایران میفرستد، با باتوم و اسپری و توحش با معترضان برخورد میکند و چشم بر جنایات حکومت اسلامی می بندد.

ما حمایت دولت سوئد از رژیم جنایتکار ایران و توحش پلیس را محکوم میکنیم. ممانعت پلیس و سرکوب معترضین کوچکترین خللی در اراده ما برای تقابل قاطع با جمهوری اسلامی و مبارزه برای بستن سفارتخانه هایش در خارج کشور ایجاد نمی کند.

مرگ بر جمهوری اسلامی
آزادی، برابری، حکومت کارگری

تشکیلات خارج از کشور حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست، واحد استکهلم
٢ اکتبر ٢٠٢