اطلاعیه ها

تروریسم سازمان یافته دولتی علیه زنان و دانش آموزان دختر در مدارس ایران

تروریسم سازمان یافته دولتی علیه زنان و دانش آموزان دختر در مدارس ایران
مسموم کردن زنان و کودکان دختر در مدارس جنایت علیه بشریت است

در آستانە ٨ مارس ١٤٠١ ترور دولتی علیه زنان و دختران دانش آموز در مدارس و دانشگاهها ابعاد وسیعی بخود گرفته است. موج مسموم کردن دانش آموزان دختر فقط در یک روز یعنی روز اول ماه مارس ٢٦ مرکز آموزشی را در بر گرفت.

در یک ماه اخیر که موج تروریسم اسلامی بوسیله گازهای شیمیایی علیه زنان و دانش آموزان دختر راه افتاده است، تا کنون در هفت استان ایران صدها دختر مسموم شده اند. و تعداد زیادی هنوز بستری هستند. متاسفانە تاکنون یک دختر دانش آموز بدلیل مسمومیت جان خود را از دست دادە و ریە تعداد زیادی از دانش آموزان دختر صدمە دیدە است. این حملات از قم شروع شد و در سایر شهرها از جملە اردبیل، بروجرد، تهران، کرمانشاە و … ادامە دارد و هر روزە صدها دختر را مسموم و روانە بیمارستانها میکند.

استفادە از گاز شیمیایی، به منظور مسموم کردن زنان و دختران دانش آموز اقدامی مجرمانه و جنایت علیه بشریت است. استفاده از گاز شیمیایی علیه کودکان دختر و زنان و دانش آموزان ایران اقدامی حکومتی است که بوسیله عوامل غیر رسمی و تروریست این رژیم اجرا شده است.

جمهوری اسلامی برای مقابله با زنان و دختران معترض در چند ماه گذشته صدها نفر را کشته و هزاران نفر را زخمی کرده است. صدها نفر چشم خود را بر اثر شلیک تفنگ ساچمه ای از دست داده اند. اکنون برای مقابله با زنان و انتقام از آنها دست به عملی خطرناک و تروریستی زده است و میخواهد با استفاده از گاز شیمیایی و هدف قرار دادن دختران دانش آموز آنها را وادار به ترک تحصیل کند. این سیاست داعشی و طالبانی در ایران تحت حاکمیت داعشیان شیعه، باید پاسخ محکم و همه جانبه ای بگیرد.

مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان باید فوری و بلادرنگ به این تروریسم اسلامی پایان بدهند. این اقدام جنایت علیه بشریت است و نباید جهان نظاره گر این توحش اسلامی باشد. باید به کمک دختران و زنان ایران شتافت و به این عمل وحوش اسلامی افسار زد.

مردم آزادیخواه ایران تنها راه مقابله با این توحش اسلامی و فرهنگ ضد زن اسلامی تسخیر خیابان و سرنگونی این رژیم هار و وحشی است.

شورای همکاری نیروهای چپ وکمونیست در کردستان
زنده باد آزادی برابری حکومت شورایی

دوم مارس ٢٠٢٣- ١١ اسفند ١٤٠١