مقالات

در رابطه با انتخابات مجلس اسلامی سعید یگانه

دوازده همین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بر گزار می شود.دو ماه مانده به انتخابات تبلیغات رژیم اوج گرفته است. سران رژیم از جمله خامنه ای نا امید از شرکت مردم در انتخابات مرتب رجزخوانی وتهدید می کنند.او در یک ماه گذشته چهار باردر مناسبتهای مختلف در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی صحبت کرده ومردم را تهدید کرده است.
چندی قبل گفت کسی در انتخابات شرکت نکند مخالف جمهوری اسلامی است. او در دیدار با زنان،تاکید کرد که همسران وفرزندان خود را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.قبلنها در انتخابات از مردم التماس می کرد که “اگر با جمهوری اسلامی مخالف هستید به خاطر ایران در انتخابات شرکت کنید”.امروزبه دلیل تغیراوضاع ونفرت انباشته شده مردم ازخامنه ای وهمه سران ریزو درشت رژیم جنایتکاران اسلامی رژیم ، زبان تهدید شان درازترشده است. سه شنبه ۱۹ دی درشهر قم در مراسمی گفته است کسی که در انتخابات شرکت نمی کند پیرو دشمن است وبی شرمانه مشکلات اقتصادی را به پای مردم وعدم مشارکت آنان درانتخابات عنوان کرد.جالب است که رئیس ستاد انتخابات کشورگفته است که”در این انتخابات مردم با کارت سربازی،گواهینامه، گذرنامه،کارت ملی،شناسنامه ولابد هر کاغذ پاره ای که دراختیار دارند می توانند رای بدهند”. مهم شرکت و ازدحام است و نمایش بدهند. واقعا درماندگی وعجزرژیم اسلامی راباید از زبان خود سران آن باید شنید.
کاهش درصد بالایی ازشرکت مردم در انتخابات پیشین مجلس اسلامی ورئیس جمهوری واکنون بعدازخیزش انقلابی شهریور۱۴۰۱ ،سران رژیم اسلامی بشدت دست پاچه ونگران از عدم شرکت مردم در انتخابات هستند. به هر ترفندی متوسل می شوند که در این شرایط بشدت بحرانی که رژیم اسلامی درآن دست وپا می زند این انتخابات را بر گزارکنند وموقت هم شده به خود مشروعیت بدهند، مشروعیتی که البته از جانب اکثریت عظیم مردم باطل شده است واین حقیقتی انکارناپذیراست . درهر حال رژیم اسلامی انتخاباتش را برگزارمی کند وهمچون دوره های پیشین یک مشت جنایتکاروفاسد را به عنوان نماینده مردم به مجلس اسلامی می فرستد.
سران رژیم خوب می دانند که اوضاع به شدت تغیر کرده است. جامعه ایران ،جامعه دوسال قبل نیست .اکثریت عظیم مردم نه با مجلس اسلامی که با کلیت نظام سر جنگ دارند.بحران اقتصادی و فقر وفلاکت عمیقتر شده است ،وضع بدتر از آن است که سران رژیم با وعده های توخالی بخواهند مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند.وقتی خامنه ای در گردهمایی با زنان محجبه از آنها می خواهد که شوهر وفرزندان خود را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند ، نشانه آن است که زیاد اطمینان ندارند که خودی هایشان نیزاز انتخابات استقبال کنند.
واقعیت این است که در جامعه ایران یک تقابل آشکارمیان مردم و جمهوری اسلامی در جریان است. زنان ، کارگران علیه فقر واستثمارو ستم به میدان آمده اند، اعتراض بازنشستگان وهمه اقشار ناراضی با وجود سرکوب خشن وگسترش اعدام و رعب در جامعه گسترش می یابد .مردم در خیزش انقلابی ۱۴۰۱ازکلیت نظام جمهوری اسلامی عبور کردند.حجاب اسلامی، سمبل حقارت زن وحاکمیت آپارتاید جنسی را به آتش کشیدند.مردم برای جاروکردن رژیم اسلامی به میدان آمدند ورژیم با تمام قدرت وهمه ابزارهای موجود به جنگ مردم آمد وقلع وقعم کرد وخون به جامعه پاشاند.صدها جوان را کشت وصدها خانواده راداغدارکردو هزاران انسان را به جرم اعتراض زندانی و شکنجه کرد واین جنایات . نه انتخابات مجلس اسلامی ونه هیچ انتخاباتی در جمهوری اسلامی دیگر ابدا امر مردم نیست.مردم با این وصله ناجور به جامعه سرسازش ندارند. مردم از جمهوری اسلامی و انتخاباتش نفرت دارند.

این انتحابات رژیم و مزدوران جیره خوارو مشتی دزد وفاسد است.این انتخابات ابزاری هر چند موقت برای بقای رژیم است وبه مردم بی ربط است. مردم انتخابشان را کرده اند. رایشان را داده اند .نه تنها در انتخابات شرکت نمی کنند در جستجوی راه حل عبورازحکومت فقر وفلاکت و جنایتکارهستند. در یک کلام اکثریت عظیم مردم شما را نمی خواهند گورتان را گم کنید.