مقالات

جنایتکاران اسلامی دوباره خون ریختند اعدام جوانان بقایتان را حفظ نمی کند سعید یگانه

روزسه شنبه دوباره ناقوس مرگ به صدا درآمد.با اذان صبح دیگرحکامان قاتل تناب داررا بر گردن جوان دیگری انداختند وبه قتل رسانند.این جوان پر شوروعاشق زندگی محمد قبادلواز معترضان خیزش انقلابی ۱۴۰۱است که بعد از یکسال اذیت وآزار وشکنجه و تهدید به مرگ، بلاخره او را کشتند و خانواده دیگری رابه خاک سیا نشاندند.همان روزفرهاد سلیمی زندانی سیاسی نیز درزندان قزالحصاربعد از۱۴سال زندان توسط جانیان اسلامی اعدام شد.روزی نیست که جمهوری اسلامی برای بقای حکومت سراسرننگینش دست به جنایت نزند.چند روز پیش یک زن جوان دانشجو به اسم آناهیتا امیرپوراهل کوهدشت با شلیک مستقیم نیروهای لباس شخصی اداره اطلاعات در شهر بروجرد به قتل رسید،همراه او جوانی به اسم جلایی پوردر همین سانحه در درون ماشین به شدت زخمی و در بیمارستان تحت مراقبتهای پزشکی قراردارد.
اینها تنها گوشه ای از جنایات رژیم آنچه آشکارشده می باشد.این رژیم خونخوارروزانه به غیر از جنایت ودستگیری مخالفین واذیت وآزار زنان وبی حرمتی به آنان کاردیگری ندارند.تنها دریک ماه گذشته بیش از ۷۰ زندانی و در سال گذشته بیش از ۷۵۰ نفرطبق برآورد سازمانهای حقوق بشری در شهرهای مختلف اعدام شده اند و زندانیان سیاسی دیگری همچون رسایی ومجاهد کورکوروچندین زندانی سیاسی از دستگیر شدگان خیزش انقلابی معروف به “بچه های اکباتان ” در صف اعدام قرار دارند.جنایات رژیم اسلامی حدو حصرنداردو میتوان لیست بلند بالایی از جنایت هارا لیست کرد.
چرااین همه جنایت،چرا این همه خون ریختن
رژیم اسلامی سرمایه داران با وقلع وقمع و سرکوب وحشیانه موقت از زیرضرب خیزش انقلابی ۱۴۰۱ در رفت و خود را نجات داد.آما سران حکومت جنایتکار اسلامی خوب می دانند که این پایان مارجرا نیست ،می دانند که میلیونها مردم معترض و متنفراز اسلام وجمهوری اسلامی و قوانین متحجراسلامی به کمین نشسته اند ومترصد شرایط مناسبی هستند که دوباره بر خیزند وکارنا تمام را تمام کنند.اگر سرکوب وجنایت می توانست مردم را ساکت کند و به این اوضاع فلاکتباررضایت دهند لابد خیزش ۹۶و۹۸و۱۴۰۱اتفاق نمی افتاد.جمهوری اسلامی ۴۴ سال است که جنایت می کند وهیچ دوره ای از سیاست سرکوب واعدام کوتاه نیامده، با این وصف دهها خیزش برای به گور سپردن این دایناسورهای اسلامی صورت گرفته و جامعه در تب وتاب برآمدهای دیگری است .با این افق جمهوری اسلامی به مصاف زنان ، جوانان،کارگران وبازنشستگان آمده،اعدام می کند وجنایت می کند تا موقت هم شده بقای خودرا تضمین کند.
اما این پایان ماجرا نیست.نه اوضاع منطقه و جهان و نه اوضاع متحول جامعه ایران هیچکدام به نفع جمهوری اسلامی عمل می کند.نفرت از جمهوری اسلامی نه تنها درجغرافیای ایران ، هزاران کیلومتر ازمرزهای ایران ودر میان افکار عمومی ومردم آزادیخواه جهان به عنوان حکومتی تروریست،جنایتکارو ضد بشری نقش بسته است.خیزش انقلابی که نظام جنایتکار اسلامی را تا پردگاه مرگ جلوبرد وبرای ماهها افکار عمومی جهان را به خود معطوف کرد و دیدند که برای اولین باردر تاریخ زنان و جوانان ومردم آزادیخواه چگونه به مصاف یک حکومت مذهبی جنایتکارو تا دندان مصلح رفتند وروند نوینی را در ایران و منطقه به نفع آزادیخواهی وکوتاه کردن دست اسلام سیاسی از زندگیشان آغازکردند.این روند انقلابی برتارک جامعه ایران و منطقه و جهان نقش بسته و غیرقابل بر گشت است. جمهوری اسلامی اکنون برای ادامه بقا چاره ای جز سرکوب ندارد اگرنه حکومتش در اسرع وقت ساقط خواهد شد.
این مصاف ادامه دارد،هم رژیم اسلامی و هم مردم آزادیخواه تشنه تغیر خوب می دانند نه رژیم اسلامی می تواند به این شکل به حاکمیت سیاه خود ادامه دهد ونه مرم می توانند این زندگی پر ازفقر وفلاکت و حقارت را تحمل کنند.هیچ تحولی بدون هزینه نیست. مرگ محمد قبادلو وصدها زن و جوان انقلابی که جان خود رادرراه آزادی وبرابری از دست دادند هزینه این تقابل سخت برای گذر از جمهوری اسلامی است. محمد قبادلو بدون شک آخرین قربانی این تلاش مبارزه نیست.حکومت اسلامی کوچکترین خاصیتی برای بشریت ندارد.حکومتی یک مشت دزد وجنایتکاروفاسد که برای حفظ نظامشان حاضرند بیشتر خون بریزند.این حکومت در ظاهرمقتدرکه همه را تهدید می کند ،فقط زورش به مردم بیدفاع و جوانان اسیر در زندان می رسد. در مقابل رقبای منطقه ای وجهانی اش که فرماندهانشان را می کشند ،هیچ غلط زیادی نمی خورند وزورشان فقط به مردم بیدفاع می رسد.موشک می فرستند ومی کشند ویا به قتل می رسانند.
این رژیم باید برود وسرنگون شود آنهم به دست مردم معترض، کارگران، جوانان، زنان. این رژیم باید سرنگون شود چون ادامه حیات آن مترادف است با فقر وفلاکت بیشتر، قتل وکشتاربیشتر جوانان .
بعد از اعدام محمد قبادلووفرهاد سلیمی موجی اعتراض به این جنایت در داخل وخارج آغاز شد. تعدادی زیادی از زندانیان سیاسی در داخل و خارج زندان از جمله توماج صالحی در اعتراض به اعدامهای اخیروادامه این جنایات دست به اعتصاب غذا زده اند.به این مبارزه به شیوه های مختلف برای توقف اعدام تا جارو کردن تمام و کمال رژیم سرمایه داری اسلامی باید ادامه داد.