مقالات

دست سرمایه داران و دزدان آب از زندگی مردم کوتاه!

دسترسی به آب آشامیدنی و آب مورد نیاز کار و زندگی حق همه مردم ایران است. مسبب اصلی نابودی طبیعت حکومت اسلامی، باندهای متفرقه سپاه پاسداران، صاحبان صنایع فولاد و بورژوا- ملاکان هستند.

مردم حق دارند به خشکی رودها و تالاب ها اعتراض کنند، حق دارند آب آشامیدنی و سالم بخواهند، کشاورزان محروم حق دارند حق آبه بخواهند، اما ما هیچ منفعت مشترکی با سخنگویان دولتی و غیر دولتی سرمایه داران حریص و آخوندهای میلیاردر و صاحبان صنایع برای تصاحب آب نداریم. منفعت ما قطع کردن دست این باندهای متفرقه از زندگی و طبیعت و منابعی است که به همه تعلق دارد.

مردم آزادیخواه اصفهان، چهارمحال و خوزستان!
آگاهانه و قاطعانه صف اعتراض تان را از صف حکومتی ها جدا کنید! همبستگی با مردم زحمتکش در اصفهان و خوزستان و چهارمحال و لرستان را از هر سو تقویت کنید! سرمایه داران و دزدان آب و متحدین کوته نظر محلی آنها را از هر سمت بکوبید! در ارگانهای اعمال اراده توده ای متشکل شوید!

نه قومی، نه مذهبی، زنده باد هویت انسانی!
مرگ بر جمهوری اسلامی!

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

٤ آذر ١٤٠٠ – ٢٥ نوامبر ٢٠٢١

علیه حکومت، علیه سیاست تفرقه میان مردم

۱- مسئول مستقیم فجایع محیط زیستی، کمبود آب آشامیدنی و نیازهای اولیه کار و زندگی مردم، نظام حاکم است. صدایمان را علیه حکومت و سیاستهایش بلند کنیم.

۲- مسئله‌ آب معضلی کشوری و حاصل سیاستهای ویرانگر و سودمحور است. کلیه ساکنین ایران در شهر و روستا، حق دارند به آب شرب سالم دسترسی داشته باشند و دولت موظف به تامین آنست.

۳- سیاست رژیم و مرتجعین محلی ایجاد تقابل و تفرقه بین مردم در شهرهای مختلف است. کشمکش “بختیاری با اصفهانی” کاذب و دروغین و ساخته نیروهای امنیتی است. هشیار باشید.

۴- صف تان را از صف نیروهای حکومتی و سخنگویان باندهای سرمایه دار جدا کنید. بر همبستگی مردم در سراسر کشور برای آزادی و برابری و رفاه همگانی تاکید کنید.

مرگ بر جمهوری اسلامی!

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

٤ آذر ١٤٠٠ – ٢٥ نوامبر ٢٠٢١