مقالات

پیام و یاوه گویی های علی خامنه ای درنخستین روز سال هزار وچهار صد و یک

علی خامنه ای این اخوند ضد زن و سر چشمه فساد بدون اینکه خم به ابرو بیاورد، در اولین روزسال نو گفت: یکسال دیگر هم گذشت ، سال هزار و چهار صد با همه شیرینی ها، تلخی ها ، فراز و فرودها که در زندگی طبیعی است ، به پایان رسید.این نوع سخنرانی های بی معنا هر ساله ازجانب خمینی جلاد ، خامنه ای، سران ریز و درشت جمهوری اسلامی به مناسبت های مختلف تحویل مردم ایران داده شده و میشود. . خامنه ای جلاد به خیال خام خود فکر میکند مردم با این نوع حرف های عوامفریبانه و تبلیغات ریاکارانه او فریب میخورند. باید از این شیاد پرسید ، کدامیک از شما در طول حاکمیت ننگین چهل وچهار ساله تان میداند که تلخی چه مزه ای دارد.
اخوندهای مفتخور و انگل جامعه در طول این چهل و چهار سال هرگز کار مثبتی انجام نداده بلکه کل ثروت و امکانات جامعه را به خصوص دسترنج کارگران و زحمت کشان را با زور اسلحه به تملک خود در اورده و از آن بدون محدویت استفاده نموده اند. این انگلهای جمهوری اسلامی خانه های مجلل وکاخهای میلیارد ی که متعلق به همه مردم است را در اختیار دارند و با اخرین مدل ماشین های خارجی و هلیکوپترهای شخصی رفت و آمد مینمایند.
سران جنایتکار جمهوری اسلامی هیچگاه فقر را تجربه نکرده اند. آنها هیچگاه مانند یک کارگر زحمتکش با جسم و روح خسته به خانه بازنگشته اند. انگل های مفتخورجمهوری اسلامی هرگز نمیفهمند که یک کارگر کولبر با چه درد و رنجی یک لقمه نان برای خانواده اش تهیه مینماید. بسیاری از این کولبران با دستور خامنه ای و به وسیله مرزبانان مزدور جمهوری اسلامی، با گلوله زخمی و کشته میشود و به جای اینکه نانی به سر سفره خانواده اش بیاورد ، متاسفانه جسدش را تحویل خانواده اش میدهند.
سران اوباش جمهوری اسلامی برای زندگی شخصی خود و خانواده شان هیچ هزینه ای خرج نمیکنند و همه چیز برای آنها براحتی بدست میاید. آنها از پول ملت در خانه های چند میلیاردی زندگی میکنند و مالیات هم نمیپردازند. آنها نمیدانند دست فروشی ، کولبری و استخدام قراردادی موقت چگونه است و چقدر ترس ونامنی در دل مردم ایجاد مینماید. این بیشرمان جمهوری اسلامی این مشکلات را درک نمیکنند و نمیدانند شب گرسنه خوابیدن چه مفهومی دارد و بیشرمانه و عوامفریبانه میگویند که در مشکلات پارسال همه یکسان بودیم.
خامنه ای در پیام نوروزیش به خوشی های پارسال اشاره کرد. باید از خامنه ای پرسید کدام خوشی؟ از روز اول به قدرت رسیدن جمهوری اسلامی تا به امروز که 44 سال از آن میگذرد ، حکومت جمهوری اسلامی و کل سران ریز و درشت حکومت و شخص خامنه ای با هر نوع شادی و خوشی مردم مانند رقص و پایکوبی ، بر پا کردن جشن نوروز ، جشن چهار شنبه سوری ، مشروب نوشیدن ،رقصیدن زن با مرد و صدها نمونه دیگرمخالف بوده است .حکومت جمهوری اسلامی با حکومت امارات اسلامی طالبان و داعش هیچ فرقی ندارند. خامنه ای جنایکار در شرایط حساس و بحرانی کرونا، واکسن کرونا را ممنوع اعلام کرد و باعث مرگ هزاران انسان بیگناه شد واین در حالی بود که خود خامنه ای و کلیه اوباشان اسلام با تمام امکانات پزشکی در بهترین مناطق خوش اب و هوا در قرنطینه بودند و واکسن فایزر را هم تزریق کرده بودند. سوال اساسی مردم ایران از شما خامنه ای جلاد و هم پالگی هایتان این است که شما مزه کدام تلخی را چشیده اید که دم از تلخی میزنید؟
خامنه ای در جای دیگر از پیامش وقیحانه گفت: با وجود تحریمهای ظالمانه امریکا و غرب ، ما پولدارتر شده ایم و از سرمایه گذاری های خوبی بر خودار شدیم . بله ، حرفتان کاملا درست است . سرمایه گذاری و پولدار شدن شامل خودتان ، هم پالگی هایتان ، سران حکومت ، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی بوده و هست ، نه مردم به خصوص کارگران و اکثریت جامعه . مردم باید از خامنه ای جلاد وکلاهبردار بپرسند اگر پولدار شده ایم ، بس چرا این همه تورم و گرانی سر سام اور و کمر شکن به ما تحمیل شده است ؟ چرا حقوق ناچیز کل کارگران و بازنشتگان بموقع پرداخت نمیشود؟ چرا اجاره خانه و مصالح خانه سازی و کالاهای اساسی مردم افزایش صعودی دارد ؟ باید از خامنه ای جلاد و دیکتاتور پرسید : اگر در خزانه دولت پول وجود دارد ، پس چرا بیمه بیکاری بیست میلیون کارگر بیکار پرادخت نمیشود ؟ چرا پول مالبختگان که به دستور شما دزدیده شده است به آنها برگردانده نمیشود؟
خامنه ای جلاد ، چرا این همه کارتن خواب، کودک کار خیابانی، قبر خوابی ، اتوبوس خوابی و تن فروشی زیاد است؟ چرا مردم باید این همه درد و رنج را تحمل کنند . چه کسی جوابگوی این همه مصیبت است ؟
خامنه ای دیکتاتوردر پیامش به اعدامهای سال قبل کشور عربستان سعودی اشاره کرد. این ضحاک مار بدوش گفت :حاکمان عربستان سعودی پارسال هشتاد نفر را اعدام کرده اند که در میان اعدام شدگان جوانان کم سن و سال نیز دیده میشود . خامنه ای جلاد طوری وانمود میکند که گویا در ایران خبری از اعدام و سرکوب و سانسور وجود ندارد وهمه جا گل وبلبل است.
خامنه ای خوب به یاد دارد در سالهای شصت و شصت وهفت هزاران نفر به دستور خمینی جلاد بدون محاکمه اعدام شدند .مردم ایران و خانواده اعدام شدگان شاهد دهها قبرستان بی نام و نشان در گوشه و کنار ایران هستند . نمونه این گفته ، گورستان خاوران در جنوب شرق تهران در حاشیه جاده خاوران است. زندانی هایی که در تهران بودند ، در تابستان هزار و سیصد وشصت و هفت به صورت مخفیانه و بدون نام و نشان،در گورهای دسته جمعی مدفون میشدند. در ان زمان ملا خلخالی، به هر نقطه از ایران سفر میکرد دهها نفر را بدون محاکمه به اسم کفار و محارب با خدا و رسول خدا اعدام میکرد. سران جمهوری اسلامی در سال شصت و هفت یک هیئت چهار نفره به نام هیئت مرگ تشکیل داده بودند . آنها عبارت بودند از ابراهیم رئیسی ( معاون دادستان وقت و رئیس جمهورکنونی ، حسینعلی نیری( حاکم شرع وقت) مرتضی اشرفی ( دادستان وقت) و خلخالی آدمکش . این جلادان هزاران مخالف سیاسی در داخل ایران را اعدام نمودند. جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل اعلام نمود در سال 2021 میلادی 275 نفررا در ایران اعدام کرده بودند .در ابان ماه نود و شش و نود و هشت مردم به علت مشکلات معیشتی در صدها شهر ایران دست به اعتراض زدند که با سرکوب شدید و کشتارو زندان روبرو شدند . در این اعتراضات نزدیک به دوهزار نفر جانشان را از دست دادند . در کردستان و مرز بلوچستان دهها نفر به اسم کولبر کشته شده اند . اینها کشتارهای سیستماتیک جمهوری اسلامی ایران است که به مثابه یک قطره از آب دریا میباشد .
با توجه به واقعیات خامنه ای جلاد ، این نماد ضد زن با بیشرمی دم از اعدامهای عربستان سعودی میزند و اشک تمساح میریزد. ما جنبش کمونیزم کارگری در راس همه حزب حکمتیست مخالف اعدام بوده و هستیم ، از نظر ما اعدام قتل عمدی دولتی میباشد.این سیاست اگاهانه و از پیش تعیین شده از جانب جمهوری اسلامی در مورد اعدام همچنان بعد از چهار دهه ادامه دارد و برای ترساندن مردم میباشد. سیاست اعدام برای ماندن جمهوری اسلامی در اریکه قدرت است.هر گوشه ای از دنیا و هردولتی در قوانینش حکم اعدام را لغو نکرده باشد باید در کنار جمهوری اسلامی قرارش داد. خامنه ای خود و رژیم بد نامش چه در سطح جهانی و چه در سطح داخلی با این پیام مضحک سال نو ، نفرت و انزجار مردم را به خود و حکومتش افزایش داد. و مردم را مصمم ترکرد که هر چه زودتر این رژیم بد نام اسلامی را سرنگون نمایند.

ابراهیم باتمانی 21.04.2022