اطلاعیه ها

ماشين اعدام، شكنجه و زندان رژيم را در هم بشكنيم!

مردم آزاديخواه مقيم استكهلم!
رژيم جنايتكار اسلامى نفس هاى آخرش را ميكشد. نزديك به سه ماه از خيزش انقلابى زنان و مردان آزاديخواه ايران براى سرنگونى انقلابى رژيم ميگذرد. مردم بيش از هر دوره دیگری براى بزير كشيدن رژيم پا به ميدان مبارزه انقلابى گذاشته اند. مبارزه پرشور و جسورانه مردم ايران رژيم را در سراشيبى فروپاشى قرار داده است. سران و مزدوران رژيم روحيه شان را از دست داده اند و بار ديگر براى نشان دادن اقتدار پوشالى شان سراغ بىدفاع ترين و شريف ترين فرزندانمان در زندانها رفته اند. زندانى كردن بيش از ١٥ هزار نفر از زنان و مردان معترض گوشه اى از هراس رژيم از مردم است.

رژيم فاشيست اسلامى در ١٥ آذرماه در بلوچستان سه برادر به نام هاى جما عمرزهى، ناصر عمر زهى و انوشيروان عمرزهى را همزمان اعدام كرد. در ١٧ آذر ماه محسن شكارى جوان ٢٣ ساله را به جرم اعتراض در خيابان ستارخان دستگیر کرده بودند، اعدام كرد. خطر اعدام و حبس هاى طولانى مدت جان صدها زندانى سياسى دیگر را هم تهديد ميكند. با گسترش اعتراضات در داخل و خارج كشور ماشين كشتار، شكنجه و زندان رژيم را درهم بكوبيم!

مردم آزاديخواه و فعالين چپ و كمونيست !
بیائید در همراهی با هم صدای اعتراض ميليونها نفر از مردم انقلابى ايران باشیم و خشم و نفرت عميق مان را از جنايات اخير رژيم با حضور در تظاهرات ها و اعتراضات در خارج كشور اعلام كنيم.

وعده ما :روز شنبه دهم دسامبر ٢٠٢٢ ساعت ١٥ در سرگلستورى

مرگ بر جمهوری اسلامی!
زندانى سياسی آزاد بايد گردد!
احكام اعدام مبارزين بايد فورى لغو گردد!

تشكيلات استكهلم حزب كمونيست ايران
تشكيلات استكهلم حزب كمونيست كارگرى ايران – حكمتيست
٨ دسامبر۲۰۲۲