اطلاعیه ها

فراخوان به اجتماعات سراسری علیه جمهوری اعدام جواب ما به قتل عمد شما، محکم و قدرتمند خواهد بود!

  1. دیکتاتورها دو بار با خشونت بیشتری دست به اعدام میزنند: یکی در زمان به قدرت رسیدن و دیگری در زمان سرنگونی!

    ٨٢ روز است که جامعه ایران یکپارچه و قدرتمند مرگ بر جمهوری اسلامی را فریاد میزند. در ادامه اعتراضات گسترده در ١٦٠ شهر، جمهوری اسلامی بیش از ١٨٠٠٠ نفر از زنان و مردان انقلابی را دستگیر کرده، ٤٨٠ معترض را به قتل رسانده و در ١٧ آذر از سر استیصال و وحشت محسن شکاری را اعدام کرد. حداقل پنج معترض دیگر حکم اعدام گرفته اند. همزمان اجرای احکام اعدام را گسترش دادند. در بلوچستان “جما، انوشیروان و ناصر عمرزهی” سه نفر از اعضای یک خانواده را به اتهام مواد مخدر در سه روز متوالی بدون دادن ملاقات به خانواده اعدام کردند. جمهوری اسلامی اعدام امیدوار است که با زور طناب دار از سقوط محتومش جلوگیری کند. جواب ما به جنایت و استیصال جمهوری اسلامی باید خردکننده، قاطع و محکم باشد.

    تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست ایرانیان آزادیخواه در کشورهای مختلف را دعوت میکند که با اعتراضات گسترده مقابل سفارتخانه ها و مراکز رژیم و هرجائی که میتوانیم اعمال فشار کنیم، تجمع کنیم و برای توقف و درهم کوبیدن احکام اعدام و رژیم صد هزار اعدام اعتراض کنیم.

    ما از زیگن تا کلن، از گوتنبرگ تا استکهلم، از تورنتو تا اسلو و در شهرهای سراسر دنیا، مردم آزادیخواه را دعوت به اعتراض علیه جمهوری فاشیستی اسلامی میکنیم.

    #اعدام_قتل_عمد_دولتی_است
    #مرگ_بر_جمهوری_اسلامی
    #آزادی_کلیه_زندانیان_سیاسی
    #درب_زندانها_را_بشکنیم!

    تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
    ١٧ آذر ١٤٠١- ٨ دسامبر ٢٠٢٢