اطلاعیه ها

شادباش نوروز

 

ایران ١٤٠١ نه فقط برای مردم ایران بلکه برای مردم جهان مهم و مورد توجه بود. خیزش انقلابی زن محور دنیا را تکان داد و منشاء امید و تغییر شد. مبارزه شکوهمند و انقلابی زنان و مردان و نسل جدید انقلابی افقی را گشود که بهار امسال برای بسیاری بوی بهار آزادی را میدهد.

در شش ماه گذشته جان های شیفته زیادی از دست رفتند، هزاران انسان آزادیخواه و شرافتمند اسیر و شکنجه شدند، اما کمر جامعه انقلابی و خواهان تغییر نشکست و تسلیم نشد. در روزهای آخر سال با سوزاندن حجاب و فریادهای “ما برگشتیم” و همدردی انسانی با خانواده های جانباختگان نشان دادیم که تمایل برای تغییر هر منفذ جامعه را دربرگرفته است. تردیدی وجود ندارد در این نبرد سرنوشت ساز ما پیروزیم و حکومت کودک کش و آزادی کش اسلامی رفتنی است.

بگذار ارتجاع اسلامی و بانیان فقر و فلاکت عمومی از اتحاد و عزم انقلابی ما برخود بلرزند و زوزه بکشند، ما اما موظفیم زخم هایمان را التیام دهیم، سنگرها را محکم تر برپا کنیم، سهمگین تر بمیدان بیائیم و کار ناتمام را تمام کنیم. باشد که سال نو، سال بگور سپردن رژیم اسلامی، سال انقلاب و سال تغییرات سترگ باشد. تازه شدن طبیعت و سال نو را به شما شادباش میگویم.

سیاوش دانشور
٢٦ اسفند ١٤٠١ – ١٧ مارس ٢٠٢٣