مقالات

پیام کنفرانس دوم شورای همکاری نیروهای چپ وکمونیست درکردستان به زندانیان سیاسی! همرزمان دربند!

کنفرانس دوم شورای همکاری نیروهای چپ وکمونیست در کردستان در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد با شرکت دهها تن از اعضای این شورا به صورت حضوری در کشور سوئد و همچنین از طریق آنلاین برگزار شد . این کنفرانس در این دو روز به بحث و تبادل نظر در مورد عرصه های فعالیت مربوط به شورا پرداخت وبا انتخاب رهبری جدید برای شورا ، به استقبال پیشبرد وظایف و فعالیت های دور آتی رفت. کنفرانس ما از اهمیت مبارزات و صلابت واستواری شما در مقابل رژیم سرکوبگر اسلامی غافل نماند . ما وجامعه معترض و جان به لب رسیده ایران درمیان موج اعتراض و تلاش برای سرنگونی رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی ، براهمیت و نقش ایستادگی زندانیان سیاسی در این سالها وآنهم زیر چنگال دژخیمان و زندانبانان سرکوبگر واقف است.
سرکوب،شکنجه، زندان واعدام طی ۴۴ سال گذشته، جواب جمهوری اسلامی به هر ندای مخالفت و اعتراض علیه او بوده است درهمان حال و درمقابل این سرکوبگریها درطی این سالها زندانیان سیاسی مبارزات خود را درآن شرایط وحشتناک ، بی باکانه به دیگر عرصه های مبارزه اجتماعی در خارج از زندانها گره زده و در موارد بسیاری جمهوری اسلامی وسرکوبگران آن را دچار سراسیمگی کرده اند. امروز و درشرایطی که جامعه ایران بر اثر خروش اعتراضات اخیر و عزم جامعه برای کنارزدن رژیم مرتجع سرمایه داری ایران آبستن تحولات مهمی است ، نقش تاریخی و انکارناپذیرشما در نشان دادن استقامت و شجاعت ، مورد پشتیبانی و تقدیر هر انسان آزادیخواه و حق طلبی در جامعه است.
همرزمان دربند!
کنفرانس دوم شورای همکاری نیروهای چپ وکمونیست در کردستان به شما بخاطر مقاومت واستقامتتان در سیاهچالهای رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی درود می فرستد . شورای ما درهمراهی با جنبش جاری ومردم معترض درکف خیابانها، به شیوه های مختلف برای آزادی فوری و بی قید و شرط شما به تلاشهای خود ادامه خواهد داد . برما روشن است ماشین اعدام و زندان جنایتکاران را تنها با فشارنیروی عظیم اجتماعی مردم بجان آمده می توان به عقب راند. ما به روز شکوهمند شکستن در زندانها و آزاد کردن عزیزان دربندمان امیدواریم و برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.
ما همچنین، مردم آزادیخواه ومبارزکردستان را فرامیخوانیم که کماکان درکنارخانواده های زندانیان سیاسی یارومدافع وپشتیبان آنها باشند وبه هرشکلی که مناسب میدانند آنها را مورد حمایت خود قراردهند وهمچنان خواست و شعار ” زندانی سیاسی آزاد باید گردد“ را تا به سرانجام رساندن آن ، برپرچم هر حرکت اعتراضی حک کنند.
زندانی سیاسی آزاد باید گرد!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
شورای همکاری نیروهای چپ وکمونیست در کردستان
٢٤خرداد ۱۴۰۲
١۴ ژوئن ٢٠٢٣