کنگره پنجم حزب کنگره های حزب

کنگره ها // ۵//از مصوبات کنگره پنجم حزب قرار در مورد ضرورت باز تکثیر و پخش ادبیات منصور حکمت

از مصوبات کنگره پنجم حزب


قرار در مورد ضرورت باز تکثیر و پخش ادبیات منصور حکمت


با توجه به تحولات سیاسی و اعتراضی در سطح جهانی، و هم چنین تحولات جاری در كشورهای عرب زبان و چشم انداز تلاطمات مهم در اوضاع سیاسی ایران کنگره ٥ حزب بر نقش فعال تر کمونیستی حزب کمونیست کارگری حکمتیست و دو حزب خواهر در عراق و کردستان عراق بر مبنای سیاستهای کمونیسستی حکمت تاکید میکند.

در این راستا پلنوم بر گسترش ادبیات کمونیسم کارگری و منصور حکمت در این دوره تاکید خاصی دارد و از رهبری حزب میخواهد طی یک پروژه قابل تعریف و همچنین فعال کردن تشکیلات خارج حول باز تکثیر و ارسال این ادبیات برای کلیه تشکل های کارگری و سایت های جنبش های جاری و غیره نهایت تلاش خود را در این راستا بکار بگیرد.

قرار در مورد مبارزه با جریانات اسلامی در کردستان

عروج و رشد جریانات اسلامی در کردستان ایران به یک پدیده جدی و خطر ناک تبدیل شده است. این روند در کنارجنبش بورژوا- ناسیونالیستی کرد بیش از پیش فضای انقلابی و جنبش کارگری و کمونیستی را در کردستان با مخاطره روبرو کرده است.

کنگره ٥ حزب ، رهبری حزب و از جمله کمیته کردستان را موظف میکند در مقابله با جریانات اسلامی تدابیر لازم را اتخاذ کرده و طی نقشه و برنامه روشن و زمان بندی شده به نقد، افشا و طرد این جریانات پرداخته و جامعه را علیه آنها بسیج نماید.


*** 

قرار در مورد مصوبات اجلاس رسمی حزب (از کنفرانس موسس تا پلنوم فوق العاده ۲۳ )

کنگره پنجم حزب حکمتیست مصوبات تاکنونی در اجلاسهای رسمی ارگانهای رهبری  حزب از مقطع  کنفرانس  مؤسس تا پلنوم 23(فوق العاده ) را تائید میکند.