اطلاعیه ها

به کارگران مبارز هفت تپه هفت تپه آینده را ترسیم میکند!

رسمیت دادن به خلع ید از اسدبیگی کارفرمای مجتمع هفت تپه، محصول مبارزه و پایداری شماست. چه کسی تردید دارد که اگر اتحاد و رزم قدرتمند شما نبود، چه بسا امروز چیزی از هفت تپه باقی نمانده بود. نقطه قوت مهم مبارزه شما اینست که سیاست و جامعه را حول خود قطبی کرد، هفت تپه را به صدر اخبار و رسانه ها راند، امر کارگر را به آگاهی جامعه تبدیل و همه جناحهای سیاسی را ناچار به واکنش در قبال هفت تپه کرد. اعتصاب و مبارزه شما برای حقوق حقه خود محدود به هفت تپه نیست، کارگران هفت تپه در شکل دادن به افق و تاکتیک و سیاست کارگری در جنبش کارگری و جنبشهای برابری طلب و ضد تبعیض نقش تعیین کننده ای ایفا کرده است. هفت تپه به سمبل مقاومت و اعتصاب و اعاده حرمت کارگر بدل شده است.

تردیدی نیست که پیروزی کنونی شما نه فقط صفوف کارگران هفت تپه را متحدتر می کند بلکه تاثیرات ماندگاری بر حرکت بخشهای مختلف جنبش کارگری در نبرد علیه خصوصی سازی و متعلقات آن میگذارد. پیروزی در هفت تپه خوش بینی و اعتماد میان کارگران را تقویت کرده و این به سهم خود تجارب و سنت شورائی شما را بیش از پیش به الگوی مبارزاتی در جامعه بدل می کند. این پیروزی آغاز فصل جدیدی در مبارزه کارگران هفت تپه است. تردیدی نیست با اتکا به قدرت اتحاد و دخالت و تصمیم جمعی میتوان قدم بقدم مشکلات را رفع و شرایط را بنفع کارگران و مردم تغییر داد.

از جانب حزب کمونیست کارگری – حکمتیست به شما کارگران مبارز و شریف هفت تپه و خانواده های گرامیتان، به طبقه کارگر و حامیان هفت تپه صمیمانه تبریک می گویم. خود را در شادی و احساس پیروزی شما شریک میدانیم و به تلاش طولانی و ثابت قدم تان درود میفرستیم.

هفت تپه آینده را ترسیم میکند. درود بر رزم و اتحادتان!

از جانب دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
سیاوش دانشور
١٨ اردیبهشت ١٤٠٠