اطلاعیه ها

اطلاعیه کمیته کردستان حزب حکمتیست در مورد : شکست مضحکه انتخابات رژیم در کردستان

 

طبق اخبار رسیده از شهرهای کردستان ، همانطور که انتظار می رفت نمایش خیمه شب بازی رژیم جمهوری اسلامی در کردستان با بی تفاوتی وسیع و انزوای کامل روبرو شده است . هرچند در دوره های قبل هم‌ همین رسوایی نصیب رژیم اسلامی در مضحکه هایش شده بود ، اما این بار بخصوص در پرتو امتناع و مقابله وسیع و سراسری در جامعه ، بازار عوامفریبی این نمایش در کردستان بی رونق تر از هر زمان دیگری بود ۰

صدها گزارش و شاهد عینی و فیلم و دوربین مداربسته ،‌ حکایت از این دارند که صندوق های رای در کردستان محل تجمع و حضور بهم رساندن نیروهای نظامی و بقیه مقامات اداری و مزدوران محلی جمهوری اسلامی بوده اند . شکست مفتضحانه رژیم در کردستان را با تبلیغات عوامفریبانه میدیای معلوم الحال جمهوری اسلامی و آمارهای جعلی آنها نمی توان پرده پوشی کرد ۰

جمهوری اسلامی در کردستان وخارج از کردستان ، با سپری کردن این مضحکه مسخره همچنان در انواع بحران ‌و تناقض دست وپا می زند . حاکم کردن یک قاتل شناخته شده نه تنها گرهی از مشکلات عدیده آن باز نخواهد کرد ، بلکه مقاومت و حق طلبی کنونی جامعه را گسترده تر از قبل در مقابل آن قرارخواهد داد .‌ جامعه ایران آبستن تحولات مهم و تعیین کننده ای در مقابل رژیم مرتجع اسلامی است . اعلان جنگ دهها میلیون انسان به جان آمده که در این سالها چندین بار پایه های ارتجاع اسلامی را به لرزه در آورده اند ، با گماردن یک قاتل شناخته شده نه تنها فروکش نخواهد کرد ، بلکه با کنار رفتن جناح اصلاح طلب از بازی قدرت جناح‌ها ، عریانتر از هرزمان دیگر ادامه پیدا خواهد کرد .

اما در کردستان هم نتیجه منزوی کردن جمهوری اسلامی در مضحکه انتخابات باید به گسترش صفوف مردم و ‌مبارزات متحد آنها بیانجامد . باید شکست انتخابات جمهوری اسلامی موجب همبستگی و گسترش مبارزات عدالتخواهانه علیه جمهوری اسلامی تا بگور سپردن این رژیم جنایتکار بشود ۰ باید تحمیل این شکست به رژیم اسلامی موجب امیدواری و آمادگی بیشتر برای مصافهای پیش رو بشود .

کمیته کردستان حزب حکمتیست به تمام کسانیکه شکست مضحکه انتخابات جمهوری اسلامی در کردستان را ممکن کردند دست مریزاد می گوید و آنان را به اتحاد وهمبستگی محکمتر برای مبارزه علیه جمهوری اسلامی تا سرنگون کردن این رژیم منحوس فرا می خواند .

کمیته کردستان حزب حکمتیست
۲۹ خرداد ۱۴۰۰