اطلاعیه ها

اعلامیه حزب حکمتیست در محکومیت تروریسم جمهوری اسلامی

امروز چهارشنبه ۲۳ تیرماه، وزارت دادگستری آمریکا، طی بیانیه‌ای از خنثی کردن عملیات یک تیم چهار نفره وابسته به نهادهای اطلاعاتی ایران خبر داده که قرار بوده یکی از مخالفین سیاسی مسیح علی‌نژاد را از نیویورک بربایند.

سیاست تروریستی جمهوری اسلامی در بیرون مرزهای ایران جدید نیست، لیستی طولانی از قربانیان ترورهای جمهوری اسلامی در خارج ایران وجود دارد. آنچه که جدید است تلاشها و عملیات های ربودن و ترور یکی دو سال اخیر در کشورهای مختلف و با شیوه های مختلف بوده است. سازمانهای اطلاعاتی دولتهای غربی بر این تحرکات تروریستی اشراف دارند، اما نه فقط این اطلاعات را علناً اعلام نمی کنند بلکه بدلیل منافع شان در مذاکره و بند و بست با این حکومت تروریستی هستند.

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست قویاً براین نظر است که محیط سیاسی و اجتماعی نیروهای اپوزیسیون ایران باید ایمن و از عناصر و نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی مصون باشد. لازمه این، داشتن سیاست قاطع علیه این حکومت و تلاش برای برچیدن و بستن سفارتخانه ها و مراکز جاسوسی جمهوری اسلامی در خارج کشور است. هر حمله ای به هر نیرو و عنصر اپوزیسیون، به معنی گسترش دست و پای جمهوری اسلامی در جائی است که نباید باشد. حزب حکمتیست تلاشهای جبوبانه و از سر استیصال تروریستی و آدم ربائی را تقبیح و محکوم میکند و ایرانیان آزادیخواه و نیروهای انقلابی و کمونیست را برای گسترش مبارزه علیه جمهوری اسلامی و بستن سفارتخانه ها و مراکز جاسوسی آنان دعوت می کند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
٢٣ تیر ۱۴۰۰ – ١٤ ژوئیه ۲۰۲۱
___________________________________________________________________________