اطلاعیه ها

در همبستگی با مبارزات مردم در خوزستان علیه حکومت اسلامی!

خیابانهای خوزستان زیر پای مردم معترض به بانیان فقر، بیکاری و تبعیض به لرزه درآمده است.
اعتراضات علیه حکومت اسلامی در خوزستان ادامه دارد.

خروش مردم از دریچه قطع آب در خوزستان سوزان آغاز شد اما چه کسی نمی داند که این جنبشی برای سرنگونی حکومتی است که قابلیت تهیه ابتدائی ترین امکانات مردم را ندارد. یک جامعه از درد و رنج و تبعیض فریاد میزند، هر گوشه مملکت اعتصاب و اعتراض است، این فریادها باید درهم آمیزد.

مردم آزادیخواه !
مردم معترض در ایران، آب، نان و لوازم زندگی میخواهند، درمان و دارو میخواهند، سلامت و بهداشت و واکسیناسیون می خواهند، علیه استبداد و سرکوب و زن ستیزی اند. اینها درد مردم است و رژیم اسلامی مسبب کلیه این مشقات است. شعار الشعب یرید اسقاط النظام در خوزستان و مرگ بر جمهوری اسلامی در تهران، بیان سلبی این تمایل و خواست گسترده جامعه ایران است.

جمهوری اسلامی که پرونده چهار دهه سرکوب و کشتار را درپرونده خود دارد. برای سرکوب اعتراضات مردم در خوزستان تمام نیروی سرکوب خود را بسیج کرده است.
قطع اینترنت، شلیک به مردم معترض، بازداشت های گسترده و پرو پاگاندای وسیع برای پرونده سازی و انگ زدن های نخ نمای امنیتی نشان از وحشت حکومت از سرنگونی است. اما باید هوشیار بود و ترفندهای رژیم را ناکام گذاشت.

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری – حکمتیست مردم آزادیخواه و برابری طلب را فرا میخواند که در همبستگی با مبارزات مردم در ایران امواج اعتصابی و اعتراضی را گسترش دهیم.

مردم آزادیخواه! وقت آنست که میادین و خیابانها را از آن خود کنیم. خوزستان نباید تنها بماند! به میتینگ های همبستگی با مبارزات مردم در ایران بپیوندید.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
22 ژوئیه 2021