اطلاعیه ها

همکارانمان را آزاد کنید

زنده باد همبستگی معلمان مریوان
روز گذشته دوشنبه ۱۹ اردیبهشت معلمان مبارز شهر مریوان به منظور آزادی همکاران دربند و همچنین روشن شدن وضعیت همکاران دیگرشان اسکندر لطفی و مسعود نیکخواه دست به تجمع زدند . این تجمع گرچه در مقابل سیل خروشان جنبش معلمان در سطح سراسری ممکن است کوچک به نظر آید ، اما پیام آن امید بخش و کلید پیشروی در مقابل سرکوبگران و ‌مسببین فقر و تباهی جامعه است . پیامی که به همه ما می‌گوید تنها همبستگی و اتکا به قدرت جمعی می تواند دست دشمنان مردم را از سر جامعه کوتاه کند .
شعار رسا و بلند این مبارزین در دفاع از همکاران دربند در خیابان‌های شهر مریوان حاکی از اعتقاد آگاهانه به این اصل است که ما تنها با تکیه بر قدرت متحد و پیگیرانه خود می توانیم پیروز شویم . خانواده و فرزندان همکاران دربند را فراموش نمی کنیم و برای بیرون آوردن عزیزانشان از زیر چنگ سرکوبگران همبسته و متحد می مانیم .
جمهوری اسلامی از ترس یورش میلیونی جامعه در کابوس به سر می برد . هذیان و تناقض گویی و وعده های پوشالی مقامات جنایتکار آن ، انعکاس این وحشت از صف دهها میلیون مردم متنفر است .
کمیته کردستان حزب حکمتیست ضمن پشتیبانی از مبارزات جسورانه معلمان مریوان از تمامی مردم آزادیخواه کردستان می خواهد ، برای آزادی معلمان در بند وتمامی زندانیان سیاسی صدای خود را در کنار مبارزات معلمان علیه سرکوبگریهای جمهوری اسلامی بلند کنند .‌
معلمان زندانی باید فورا آزاد شوند
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
۱۰ مه ۲۰۲۲