مقالات

رئیسی قاتل جواب تو را جامعه انقلابی خواهد داد! امیر عسگری

 

رئیسی قاتل، در آستانه سالگرد خیزش انقلابی شهریور ۱۴۰۱ با سخنان سخیفش بار دیگر به شعور جامعه درگیردر خیزش انقلابی توهین کرد.
رئیسی جلاد به تازگی در دیدارش با اعضای کمیته ی ویژه ای تحت عنوان؛ «بررسی نا آرامی های سال گذشته» سخنرانی کرده و از لزوم جبران خسارات به بار آمده در خیزش انقلابی اخیر با ادبیات سخیفانه خود سخن گفت. ابراهیم رئیسی همانند رهبر الدنگش خامنه ای از کلمه اغتشاشات برای دوره انقلابی شهریور ۱۴۰۱ استفاده کرده و آن را طراحی شده به دست معاندین، آمریکا و دول اروپایی دانست.
رئیسی جنایتکار از اعتراضات و قیام صورت گرفته از شهریور ۱۴۰۱ تاکنون به عنوان ظلم به مردم و حاکمیت یاد کرد. “ظلم” به حکومتی که در نزد مردم هیچ مشروعیتی نداشته و عامل اصلی ستم، سرکوب و کشتار و فقر و فلاکت و انواع ظلم وستم است. تا چه حدی باید متوهم از موقعیت و جایگاه خود در نزد مردم بود؟
واقعیت این است که دراین خیزش انقلابی،سرنگونی جمهوری اسلامی بعنوان یک خواست مشروع مردم در راستای اقدامی انقلابی ، به زیر کشیدن بند و بساط حکومت جنایتکار و هار سرمایه داری اسلامی خط بطلانی برحکومت جمهوری اسلامی کشید که تاکنون سابقه ای به این شکل با این وسعت نداشت و بعنوان نقطه عطف مبارزاتی چهار دهه اخیر میتوان از آن نام برد.
رئیسی قصاب از جبران خسارات وارده در جریان قیام جامعه ای که برای خلاصی از افیون اسلامی بپاخاستند دم میزند، خساراتی که عامل اصلی آن حکومت اسلامی است.
خسارت چه چیزی را میخواهی جبران کنید رئیسی قاتل؟ کدام خسارت را دقیقا میگویید؟ کشتن کیان ۱۰ ساله و یا مونا ۸ ساله و یا جوانان و نوجوانان کشته شده بدست شما جلادان اسلامی؟! این خسارت واقعی است. مجید رهنور را که اعدام کردید و هزاران جوان کشته شده بدست شما خسارت وارده بر ماست.! تجاوز و تعرض در زندان‌ها خسارت وارده بر مردم از سوی نیروهای سرکوب اسلامی هستند. تعلیق و بریدن حکم های سنگین برای دانشجو و فعالین کارگری و صنفی، اینها خسارت وارده شده از سوی شما جانیان به مردم به پا خاسته است.
حیا و شرم هم خوب چیزیست!
آنان که پرچم «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه، چه رهبر» و یا «نان کار آزادی، اداره شورایی» و یا «زنده باد سوسیالیسم» را علم کردند و خواهان خلاصی از هرگونه ستم طبقاتی هستند و منشورهایی صادر کردند و خواهان خلاصی از حکومت اسلامی و هر آلترناتیو سرمایه داری چپاولگر دیگر شدند؛ آیا منظور ابراهیم رئیسی همان جنبش آزادی زن، توده های عظیم انقلابی و فعالین طبقه کارگر است که به غرب و آمریکا منسوب می‌کنند؟! نادانی و بلاهت هم حدی دارد!
تعفن و کثافت تمام وجود کریه تان را گرفته و برای خود چرندیات میبافید .همانند تمامی حاکمان مفت خور و نابخرد تاریخ نمیخواهید قبول کنید که جامعه به سمتی می‌رود تا یک بار برای همیشه از شر انگل هایی مانند شماها خلاص شود. ما هستیم که به دهانتان بکوبیم، زنان هستند که هر روز در دهانتان میکوبند، معلمان، کارگران، دانشجویان و جامعه ای به وسعت ایران هر روز بر دهانتان میکوبند و هنوز ‌هم خفه خون نمیگیرید؟! شرمتان باد!
خطاب به رئیسی، خامنه ای و تمامی سران جنایتکار اسلامی؛ جواب اعمال ورفتارو سخنان سخیفتان را خواهید گرفت! نگران نباشید، خیزش شهریور ۱۴۰۱ را نتوانستید مهار کنید.طبقه کارگر و‌ زنان و جوانان عاصی و متنفراز شما ها پا جلو گذاشته اند تا با سرنگونی حکومتتان از شر شما انگل ها خلاص شوند.
در آستانه سالگرد خیزش انقلابی شهریور ۱۴۰۱ فراخوان ما به تمامی آزادیخواهان، برابری طلبان، آنان که از ستم، نابرابری، آپارتاید جنسی و دینی، سیستم هار سرمایه داری حکومت اسلامی به تنگ آمده اند؛این است که ضمن اقدام برای بزرگداشت این خیزش انقلابی، بزرگداشت جانباختگان راه آزادی و برابری،با برافراشتن پرچم های سرخ انقلابی به خواست‌های آزادیخواهانه و برابری طلبانه خود جامه عمل بپوشانند . نباید اجازه داد که حکومت اسلامی و الدنگ های حاکمش مانند رئیسی و سایر سران جنایتکارش بیشتر ازاین یاوه سرایی کنند .باید کلیت نظام اسلامی را به گل گرفت.این رژیم را باید سرنگون کرد.
16 اوت 2023