مقالات

یادداشتها، سیاوش دانشور

 

تهدیدهای شکست خورده پاسدار #رادان در جنگ #حجاب

احمدرضا رادان از فاسدترین عناصر سرکوبگر معرف حضورتان هست. رادان که پرونده سیاهی در خشونت علیه زنان و جوانان دارد و در روشهای کثیف و تحقیر آمیز و خشن شهره است، بعنوان آخرین کارت حکومت جلو افتاده تا از این هفته شنبه ۲۶ فروردین بی حجابی را جمع کند. رادان برای خیابان و معابر، درون ماشین ها، اماکن اعم از آموزشی و اداری و خدماتی و تجاری، دستور اکید داده که با حضور نیروی انتظامی به جنگ بی حجابی بیایند.

پیامک زیر از تمهیداتی است که برای هر دانش آموز ارسال شده است. مشابه این پیامک ها توسط نهادها و ارگانهای مختلف برای کارکنان همه جا ارسال شده است.

رادان ها و ارتش ولگرد ضد زن تا آخوندها و خامنه ای در راس نظام، از این تهدیدات و تمهیدات زیاد داشتند، اما در هر دوره ای عقب رفتند و به امروز رسیدند. عقل معیوب رادان درک نمیکند که دوره ای تمام شده است و دیگر زنان چنگ و دندان نشان دادن امثال رادان را با تعرض و تنبیه مشایعت می کنند.
این جنگ آخرتان را هم بکنید. نه راه پس دارید نه راه پیش. سیاست جنگ دائم با زنان البته هویت شماست اما در یکی از همین پیچ ها زمین تان میزند.

#حجاب_بی_حجاب
#علی_شیمیایی
#ایران_آشویتس_نمیشه
#حکومت_بچه_کش_نمیخوایم
١١ آوریل ٢٠٢٣

به #معلمان و #اولیای دانش آموزان
اقدام درخوری ضروری است

آیا واکنش تاکنونی معلمان و فرهنگیان در قبال #حملات_شیمیایی سریالی کافی است؟ یکبار معلمان اعلام کردند که دانش آموز #خط_قرمز ماست، حرف منطقی و مربوطی بود. اما #تروریست ها هر روز این خط قرمز را رد می کنند و شما متاسفانه تاکنون واکنش درخوری نشان ندادید.

معلمان عزیز #اعتراض درخوری ضروری است. این تعرض به محیط فرهنگ و آموزش و حرمت معلم هم هست. شما والدین دانش آموزان در مدرسه هستید. شما فرهنگیان عزیز انتظار دارید جوانان و نوجوانان کدام درس را در این دوره مشخص از شما بیاموزند؟ #درس_تسلیم یا #درس_مقاومت و اعتراض؟

مدرسه را تبدیل به #اتاق_گاز کرده اند. تجارب #فاشیسم را روی جان و سلامت کودکان ما تست می کنند. دارند ما را به این حملات عادت میدهند. مدرسه دیگر برای دانش آموز امن نیست. معلم در این میان وظیفه دارد در صف مقدم واکنش نشان دهد. اولیای دانش آموز باید در کنار معلمان علیه این وضعیت بطور جدی اعتراض کند.

#علی_شیمیایی
#ایران_آشویتس_نمیشه
#حکومت_بچه_کش_نمیخوایم
#حجاب_بی_حجاب
١١ آوریل ٢٠٢٣

کمپین #کودک_کشی جمهوری اسلامی
حملات شیمیایی ادامه دارد

امروز سه شنبه ۲۲ فروردین تا ساعت ۱۲ ظهر مدرسه دخترانه منوچهر انصاری و دبستان پسرانه امیرکبیر در #شاهین‌شهر، مدرسه انقلاب اسلامی در #تبریز، دبیرستان دخترانه شایان در #اصفهان، مدارس زینب و عترت و حجاب در #بندرگناوه، دبیرستان دخترانه سیاوش ویژه ای در #کرمانشاه، دبیرستان دخترانه خدیجه کبری در #اشنویه، دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا و دبستان دخترانه فهمیده در #کامیاران هدف حملات شیمیایی قرار گرفتند.

طی این حملات دهها دانش آموز مسموم و به بیمارستان منتقل شدند. حمله کنندگان در حمایت کامل نیروهای امنیتی بدون بجاگذاشتن ردپایی همه سالم به پایگاه های خود بازگشتند تا برای حملات بعداظهر امروز آماده شوند. مرگ یک کودک دانش‌آموز اهل کامیاران به نام #کارو_پشابادی از دستاوردهای این حملات در هفته گذشته بود.

#ایران_آشویتس_نمیشه
#حکومت_بچه_کش_نمیخوایم
#حجاب_بی_حجاب
١١ آوریل ٢٠٢٣

در سال نو #علی_شیمیایی برگشته است
امروز تا این ساعت مدارسی در سنندج و سقر مورد حملات شیمیایی قرار گرفته است. در سه شنبه و چهارشنبه مدارس دیگری در ارومیه، پیرانشهر، تبریز و اصفهان مورد هجوم قرار گرفتند.

حمله کنندگان از کرات دیگر و مریخ نیامدند. دولتهای دیگر نیستند. کار آمریکا نیست، سرنخ دست خود خامنه ای و آخوند دایناسورهای موسوم به «مراجع» است. این خود #علی_شیمیایی است که به طریق اعلام شده دانش آموزان ضد حجاب را تنبیه میکند. خامنه ای را باید بجرم #جنایت_جمعی علیه بشریت محاکمه کرد.

حمله و حتی کشتار با سلاح های شیمیایی و میکروبی پاسخ حکومت به اعتراض برحق علیه اسلام و حجاب است. برای اینکه جامعه را وادار به پذیرش حجاب اسلامی کنند، برای فرزندان و کودکان ما اتاق گاز فاشیستها را راه انداخته اند. #هیتلر_اسلامی در تهران مستقر است. صنایع نظامی سپاه مشغول تولید انواع سلاحهای شیمیایی و میکروبی علیه مردم هستند.

امروز #سقز انقلابی واکنش خوبی نشان داد. همه جا بدون تردید و بدون تلف کردن وقت باید تهاجم به حکومت، به بانیان حملات شیمیایی، در دستور قرار گیرد. اینها فقط یک زبان را می فهمند و آن زبان زور است. جواب هر حمله را با دهها حمله ابتکاری بدهیم.

#بیو_تروریسم
#جنایت_جمعی
#انقلاب۱۴۰۱
٩ آوریل ٢٠٢٣
***