مقالات

اعدام و کشتن جوانان مانع خشم انقلابی توده ها نخواهدشد! سعید یگانه

ماموران امنیتی و اطلاعاتی دولت آدم کش جمهوری اسلامی دوزندانی سیاسی به نامهای موسی اسماعیلی اهل پیرانشهرو پیمان گلوانی اهل شهر مهاباد را زیرشکنجه های وحشیانه کشتند.نیروهای جنایتکاردولت خامنه ای موسی اسماعیلی را بعد از دو ماه ازیت وآزارو شکنجه ازآنجایی که تسلیم زورگویی های آنان نشده به قتل رساندند و جنازه اش را تحویل خانواده او دادند.پیمان گلوانی جوان ۲۴ساله بعلت مخالفت با جمهوری اسلامی و شرکت در اعتراضات خیزش انقلابی مهسا در تاریخ ۴ تیرتوسط نیروهای اطلاعاتی در منزل دستگیرو بعداز دوهفته شکنجه و آزارجسمی و مقاومت دربرابرخواست جلادان اسلامی ، جسم شکنجه شده او را به بیمارستان منتقل وآنجا جان باخت.خبر جانباختن پیمان گلوانی ۲۴ ساعت پس از اعلام کشته شدن موسی اسماعیلی دیگر زندانی سیاسی منتشرشد.
شامگاه روز ۱۹ تیر مردم مبارزو جوانان انقلابی شهر مهاباد جنازه پیمان گلوانی را درفضایی پر از نفرت و کینه از بانیان این شرایط جهنمی ، با شعارمرگ بر خامنه ای بدرقه و به خاک سپردند.
سران و مقامات قضایی جمهوری اسلامی هیچوقت حاضر نشدند مسئولیت جنایاتی که مرتکب می شوند به عهده بگیرند .مقامات قضایی کشته شدن پیمان گلوانی و موسی اسماعیلی زیر شکنجه را انکارکرده و مدعی شدند گلوانی به دلیل بیماری و اسماعیل در درگیری کشته شده است .مهراب پوراکبر دادستان جنایتکارعمومی شهر مهاباد بیشرمانه گفته است که پیمان گلوانی به اتهام کلاه برداری بازداشت و در اثر بیماری در یکی از مراکز درمانی ارومیه فوت کرده است . این جنایتکاران آدم می کشند و به قتل می رسانند وبه جامعه ام ریشخند می زنند.
نیروهای امنتیتی و اطلاعاتی دولت تبهکاروجنایتکارخامنه ای در طول خیزش انقلابی تا کنون صدها معترض را کشته و زیرشکنجه به قتل رسانده اند.دهها نفررااعدام و هزاران نفر را دستگیرو درزندانها اسیرکرده اند به این امید که جامعه را ساکت ومردم دست ازمقاومت و مبارزه برای جارو کردن حکومت فقر و فلاکت و جنایت بردارند .موسی وپیمان را برای ایجاد ترس و ارعاب وبااین هدف زیر شکنجه به قتل رسانندند.
این جنایتها هر روزدر گوشه و کنارجامعه ادامه دارد.روزشنبه ۱۷ تیر اسماعیل دهقانی کارمند بخش اورژانس ۱۱۵ بیمارستان بهشتی کاشان ساعت ۱۲ ظهردر درگیری لفظی با وحوش اسلامی در خودروبا شلیک گلوله به سر او کشته می شود.
واقعیت این است که تا زمانی که جمهوری اسلامی در قدرت بماند ما باید روزانه شاهد کشتن و به قتل رساند و اعدام جوانانمان باشیم . جمهوری جنایتکار اسلامی هیچ ابزاری جز سرکوب برای ادامه بقا ندارد.دراین دورازخیزش انقلابی که می رفت این بساط ننگ و جنایت را از جامعه جارو کندُ فقط با کشتار و اعدام ودستگیری هزاران نفره توانست دوباره جان بگیرد و بر پا بماند.
این دوره از اعتراضات و رفتا وحشیانه سران رژیم و نیروهای مزدور و جنایتکارخامنه ای با مردم و جوانان و زنان معترض جای شکی باقی نگذاشته است که این رژیم تبهکاررا فقط با جنبش توده و کارگری قدرتمند وقهرانقلابی می توان پائین کشید وبه عمر نگیین آن پایان داد.رفتار وحشیانه رژیم اسلامی با مردم به آشکارا می گوید که می کشم و اعدام می کنم تا سرپا بمانم .
نباید به هیچ چیزی جزنیروی عظیم مردم متنفراز رژیم جنایتکار اسلامی متکی و دلخوش کرد .نباید به نق زدنهای حقوق بشری دولت های غربی و پارلمانهای اروپا در قبال این همه جنایت که جمهوری اسلامی مرتکب می شود،دل خوش کرد و انتظارکمک داشت . در شرایطی که مردم به پا خواسته اند و می خواهند از شراین حکومت جنایتکار قرن خلاص شوند،امریکا و اروپا و دولتهای منطقه زیر بغلش را گرفته اند که نیفتد.کمکش می کنند که سر پا بماند.اینها جمهوری اسلامی را بر خیزش مردم برای سرنگونی و دگرگونی انقلابی ترجیح می دهند.
هر نوع عقب نشینی وکوتاه آمدن از قصد سرنگونی به قیمت فقر و فلاکت بیشترو کشتار و اسیر کردن جوانان ما می انجامد.ما راهی جزمقاومت و ایستادگی و پیشروی بسوی هدف را نداریم .مردم مبارز وجوانان انقلابی شهر مهاباد هم در جریان خیزش انقلابی هم در بدرقه پیمان گلوانی همین راه را نشان دادند. .گسترش اعتراضات توده ای ، اعتراض و اعتصابات کارگری و نهایتا قهرانقلابی و از پا در آوردن رژیم و کوتاه کردن دست این جانیان از جنایت و وحشیگری در حق مردم تنها راه ممکن برای خلاصی از این جهنم است .به سالگرد خیزش انقلابی مهسا نزدیک می شویم . با جمعبندی از دستاوردها ، نقاط قوت و ضعفهایمان ،برای دور بعدی شروع اعتراضات و خیز برداشتن برای پایان دادن به عمر رژیم اسلامی سرمایه آماده شویم.
حزب کمونیست کارگری ایران همه مردم آزادیخواه، کارگران ،معلمان ، زنان و جوانان را به مبارزه ای متشکل و قدرتمند برای پایان دادن به عمررژیم اسلامی ، آزادی همه زندانیان سیاسی در بند و گذرازاین شرایط جهنمی که به اکثریت مردم کارگر و زحمتکش و زنان و جوانان جامعه ما تحمیل شده فرامی خواند.سیاستهای سرکوبگران رژیم جنایتکار اسلامی نمی تواند خشم انقلابی توده های تحت ستم و استثمارراخاموش کند و جمهوری اسلامی را از سرنوشت محتومی که در انتظارش هست نجات دهد.