اطلاعیه ها

صدای ارسالی سامان یاسین از زندان

صدای ارسالی سامان یاسین از زندان
درخواست حمایت برای آزادی او
سامان یاسین هستم ۲۷ ساله از کرمانشاه، ساکن تهران.۱۰ماه است بدون ارتکاب هیچ جرمی در زندان هستم.من سیاسی نیستم ، طرفداریا عضو هیچ گروه و حزبی هم نبودم .مثل همه شما تلاش کردم اوضاع زندگیمون بهتربشه.به دستور قاضی صلواتی حقی برای انتخاب وکیل ندارم.یک وکیل تسخیری برای پرونده من تعیین کردند به نام آقای حسین سرتیپی . ایشون به من گفتن که قاضی صلواتی اجازه بازخوانی و رسیدگی به پرونده رو به من نمیده.
اینجا قاضی خودش از طرف خودش یه وکیل تسخیری برات انتخاب میکنه وبعد هم اجازه نمیده رو پرونده ات کار کنه.نمیدانم چه جرمی مرتکب شدم که حتی وکیل تسخیری هم اجازه کار کردن رو پرونده ام را نداره.تمامی این کارها و این دروغ ها ابزاریست برای آزارو اذیت من.وکیل تسخیری تعیین شده ازجانب یک قاضی نا عادل و یک دادگاه نا صادق،برای منی بیگناه که نیروهای امنیتی نصف شب به خانه ام حمله کردن و دستگیرم کردن.نمیدانم دنبال چه هستید.؟
اگر جرمی مرتکب شدم و مدرکی دارید،رو کنید و به من حکم بدین،اگر بیگناهم که آزادم کنید،چرا بلاتکلیفم میزارید.مطمئن باشید اگر صد سال هم در زندان نگهم دارید چیزی بدست نخواهید آورد چون هیچ جرمی ندارم و گناهی مرتکب نشدم .شغلم همین موسیقی و گرافیکه وجز اینها فعالیتی هم ندارم.هیچ فعالیت سیاسی هم نداشتم یعنی سوادی ندارم که بخوام در مورد سیاست حرفی بزنم.آهنگ های من هم خودم برای اوضاع نابسامان قشر فقیر و درمانده جامعه است که التیام دردهایشان باشد.
اگر موسیقی و هنر خواندن برای قشر دردمند جامعه ، فعالیت سیاسی محسوب میشه بر همین اساس هم برای من حکم صادرکنید. اینکه ۹ ماه کاملا بیگناه در بلاتکلیفی در زندان باشی بسیار زجرآور است .
حال روی سخنم با شماست که میتوانید به من کمک کنید.صدای من باشید تا از زندان آزاد شوم.
به امید روزهای بهتر
به امید آزادی همه زندانیان عزیز
با احترام سامان یاسین