مقالات

خطاب به سران رژیم جنایتکاراسلامی نگفتیم جوابتان را هر روز خواهید گرفت؟! امیر عسگری

پس از لغو دادگاه سپیده قلیان فعال جنبش آزادیخواهی و برابری به دلیل عدم موافقت وی با پوشیدن حجاب اسلامی در دادگاه ، دست آخر این باردادگاهی او بدون حجاب اسلامی جهت رسیدگی به شکایت بازجوخبرنگار آمنه سادات ذبیح پور ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد. ذبیح پور بار دیگر با ادبیات سخیفانه جمهوری اسلامی به وارد کردن اتهاماتی مضحک و نخ نما از جمله جاسوسی برای اسرائیل و همچنین وصل کردن فعالیت های آزادیخواهانه سپیده قلیان به احزاب و سازمانهای مختلف پرداخت.
ذبیح پور، خبرنگار قلابی ای که چیزی جز ساختن مستندهای ساختگی علیه فعالین آزادی خواه و برابری طلب چیزی در چنته ندارد، این بار در دادگاه همراه با اعتراض به حضور بی حجاب سپیده قلیان، مدعی شد که مردم او را دوست دارند و حرف دل جامعه را میزند. درپایان دادگاه ،سپیده قلیان‌ دلاورانه از سوی «مردم» بر صورت کریه این بازجوخبرنگار تف کرد.
اقدام سپیده قلیان از موضع قدرت، اقدامیست ستودنی و تحسین برانگیز که علی رغم فشارهای روز افزون همچون مشتی سنگین بر دهان آمنه سادات ذبیح پور، دستگاه های سرکوب، رئیسی جلاد، خامنه ای و تک تک سران حکومت جنایتکاران اسلامی فرود آمد.
مقاومت سپیده قلیان حضور بدون حجاب و اعلام اینکه برای دفاع از اتهامات وارده به این دادگاه نیآمده است، خود اقدامی درست در عرصه مبارزات علیه زندان، شکنجه و فشارهای قضایی است.
آمنه سادات جزئی از دستگاه پروپاگاندا حکومت ابراهیم جلاد رئیسی و رهبر الدنگشان خامنه ای است و هر اقدامی از این دست همچون رفتار انقلابی سپیده در دادگاه ، مشتی است که بر پیکره حکومت هار اسلامی وارد می‌ شود. دادگاه سپیده قلیان درست یک هفته بعد از سخنرانی رئیسی برگزار شد، سخنرانی که در آن از خیزش انقلابی شهریور ۱۴۰۱ به عنوان “اغتشاشات” نام برد و ضمن تهدید به سرکوب معترضین و منتسب کردن انقلابیون بازداشت شده و یا کشته شده به دستگاههای اطلاعاتی غربی، از این خیزش انقلابی و طبقاتی به عنوان” ظلم و ستم برمردم یاد کرد”.
رئیسی نگفتیم؛ مردم انقلابی بر دهانتان خواهند زد؟ نگفتیم شما ها علارغم سرکوب و وحشیگری نمی توانید خیزش انقلابی ۱۴۰۱ را مهار کنید و این زنان، طبقه کارگر و دانشجویان و ما هستیم که هر روز بر دهانتان خواهیم کوبید؟!
اقدام جسورانه دختر مبارز طبقه کارگرسپیده قلیان ، نمونه ای از جسارت و شهامت انقلابی است که در جامعه روز به روزتکثیر می شود و بر دهان سران رژیم می کوبد و خواب را از آنان حرام کرده است .سپیده کسی بود که بعد از آزادی از زندان هنوز ده قدم از اسارت گاه دور نشده بود که ببا جسارت فریاد زد”خامنه ای ضحاک ، می کشیمت زیر خاک”
اما خطاب به ذبیح پور
قطعا جوابتان را هنوزدرست نگرفته اید. جواب شما اعوان و انصار جمهوری اسلامی فقط یک تف نیست که بر صورتت کوبیده شد، بلکه جواب اصلی را شماها مزدوران و همه سران جمهوری اسلامی بزودی و دوباره در خیابان‌ها ، دانشگاهها ، مدارس و مراکزکارگری با اعتراضات و اعتصابات و دست آخر با یک انقلاب دگرگون کننده خواهید گرفت و انگاه همه شماها را به جرم جنایت علیه بشریت یک به یک در دادگاههای علنی محاکمه و مجزات خواهیم کرد.
در سالگرد خیزش شهریور ۱۴۰۱ فعالین جنبش آزادی زن، جنبش کارگری، معلمان مبارز، دانشجویان و جامعه انقلابی به تنگ آمده از حکومت اسلامی ضمن گرامیداشت سالگرد جان باختگان راه آزادی و برابری در این خیزش مردمی و طبقاتی، با مطرح کردن خواستهای واقعی و طبقاتی خود با صفی متحد و یکپارچه به مبارزه برای سرنگونی رژیم هار اسلامی – سرمایه ادامه دهیم .
24 اوت 2023