مقالات

ما در مقابل رژيم اسلامى كوتاه نمي آيم!

ما در مقابل رژيم اسلامى كوتاه نمي آيم!

دادگاهى در استكهلم به نيابت از دولت دست راستى حاكم قصد دارد اپوزيسيون رژيم اسلامى در سوئد را وجه المصالحه با رژيم جنايتكار اسلامى در ايران قرار دهد.
شکی نیست که بعد از فروکش کردن خيزش انقلابی سال ۱۴۰۱، دول غربى به رهبری آمریکا در حال زد و بند با جمهوری اسلامی هستند. در این میان می‌توان به آزاد كردن پول های بلوکه شده رژيم در قبال آزادى شهروندان دو تابعيتى آمريكايى-ايرانى و آزادی دیپلمات تروریست جمهوری اسلامی از زندان بروکسل (بعنوان قلب اروپای متحد ) اشاره کرد .
اما آنچه در سوئد میگذرد متفاوت است، تقریبا چند هفته پیش تلوزیون سوئد با پخش یک برنامه و گفتگو با پدر و مادر یوهان فلودروس ، سوئدی زندانی شده در ایران راه را برای مبادله‌ او با قصاب ۶۷ حمید نوری فراهم کرده است.
در این برنامه خبرنگار از مادر یوهان پرسید:”آیا با مبادله فرزندتان با حمید نوری موافقید ؟ ” او در پاسخ گفت :” به هر قیمتی فرزندم برگردد.”
دادگاه استکهلم پا را فراتر گذاشته است و سناریوی به اسم دادگاه علیه ده فعال اپوزسيون ایرانی که در اعتراض های سال ۱۴۰۱ مقابل سفارت جمهوری اسلامی اعتراض کرده بودند راه انداخته است. این دادگاه قرار است هزینه اعتراض به این زد و بند ها و هزینه اعتراض به سفارت جمهوری اسلامی را بالا ببرد.
این دادگاه در روزهای ۶ و ۹ اکتبر در استکهلم برگزار می شود و تنها راه ضد حمله به حمله دول غرب به اپوزسيون ایرانی یک آکسیون بزرگ و با کیفیت است که نشان دهیم ما در مقابل جمهوری اسلامی کوتاه نمی آیم. من بعنوان یکی از این ده نفر که قرار است دادگاهی شوم به همه قول میدهم در دادگاه بیشتر از خود از خيزش انقلابى ١٤٠١ دفاع کنم! در دادگاه خواهم گفت که قاتلین مردم در سفارت هستند و شما ما مردم انقلابی را محاکمه می کنید. پس همراه با هم داخل و خارج از دادگاه را به یک آکسیون بزرگ علیه جمهوری اسلامی تبدیل کنیم.
زمان جمعه ۶ و دوشنبه ۹ اکتبر ساعت ۸:۳۰
مکان: scheelegatan 7 Stockholm