مقالات

لمپنیسم هواداران سلطنت در روز اعتراض به انتخابات در لندن سعید آرمان

در روز اعتراض به مضحکه انتخابات آنچه توجه همه را به خود جلب می کرد لمپنیسم و فحش و ناسزا گویی لمپنهای مدافع سلطنت به رای دهندگان و و بیشتر از آنان به کمونیستها بود. نحوە رفتار وحوش سلطنت طلب و الفاظ رکیک و زنندە آنان و تهدیدات به مرگ و قتل مخالفین بیانگر دفاع سرسخت آنان از جلادان ساواک و شعبان بی مخ های مدافع سلطنت می باشد. آنان به رای دهندگان ضمن ناسزا حمله فیزیکی میکردند و در صورت عدم دخالت پلیس ظرفیت های بیشتری از لمپنیسم و درگیری فیزیکی را از خود نشان میدادند.
حساسیت و خصومت غیر قابل وصف چماقداران رضا پهلوی به انقلابیون ١٣٥٧ و شعار آزادی و برابری. هر لحظه که نیروهای چپ با صدای رسا شعار مرگ بر جمهوری اسلامی، زندە باد آزادی و برابری، سر میدادند موجی از رکیک ترین الفاظ و لجن از دهانشان جاری می شد. آنان به عینی ما را تهدید به کشتن می کردند، کاری که رضاخان و محمد رضاپهلوی با مخالفین سیاسی حکومتشان بوسیله ساواک و رکن ٢ ارتش انجام میدادند.
این جمع مزاحم و بشدت مضر برای مدنیت جامعه و تحولاتی سیاسی آتی ایران باید طرد و رسوا شوند تا جامعه از افکار مسموم اشان مصون بماند. اخیرا جناب هوشنگ امیر احمدی استاد دانشگاە در آمریکا در اوج وقاحت و بی شرمی به گفته خودش ” تنها راە نجات ایران در آیندە نزدیک را یک جنبش فاشیستی وطن پرستانه ایرانی ” می بیند. این شارلاتان سیاسی که سالها مشاور خودخواندە خامنه ای و لابی گر جمهوری اسلامی در آمریکا بود و به کرات خود را برای ریاست جمهوری نام نویسی می کرد و رد صلاحیت میشد، امید داشت زیر بیرق اسلام سیاسی به ریاست جمهوری برسد. اکنون بعد از نا امیدی از جمهوری اسلامی در جای گرم نشسته و نسخه یوگسلاویزە شدن جامعه ایران را می پیچد و جوانان را به سمت عرق ملی و برپایی حمام خون در ایران سوق میدهد . اینان تبهکاران سیاسی بیش نیستند و باید با حساسیت به آنان برخورد کرد و جامعه را نسبت به عواقب خطرناک اهداف ضد انسانی چنین شارلاتانهای سیاسی آگاە نمود.
4 ژوئیه 2024