اطلاعیه ها

اعلامیه کمیته کردستان حزب حکمتیست دررابطه با موج جدید اعدام‌ها درکردستان

در یک هفته گذشته رژیم جنایتکار اسلامی یکبار دیگر ماشین جنایت خود را در زندانهای کردستان بکار انداخته است. در ادامه اعدام‌ها ی چند روز قبل، سحرگاه امروز دو نفر دیگر به نامهای واحد فیضی و رامیار مخلص در زندان سنندج به دار آویخته شدند.‌

اگر چه اعدام وکشتار نشان و هویت جمهوری اسلامی در طی ۴۰ سال گذشته بوده است، اما از سرگیری کشتار کنونی درزندان‌ها مستقیما به اوضاع سیاسی اجتماعی کنونی جامعه کردستان وایران ربط مستقیم دارد. دورنمای پایان فاجعه تهدید کرونا می تواند برای جمهوری اسلامی آغاز فاجعه ای تازه و ادامه خروش به میدان آمدن میلیونی جامعه ایران علیه جمهوری اسلامی باشد.

جمهوری اسلامی با شروع دوباره این اعدام‌های جنایتکارانه در واقع برای مقابله و رویارویی های پسا کرونایی جامعه کردستان و ایران خود را آماده می کند . می خواهد دست پیش بگیرد و با زهر چشم گرفتن از مردم، به اصطلاح در جامعه ترس و وحشت ایجاد کند. اما دیگر دیر است.‌ مردم انقلابی در ماهها ی گذشته عملا نشان دادند که این موازنه بهم خورده است و دوران ارعاب جامعه با این اقدامات جنایتکارانه بسر آمده است.
جمهوری اسلامی با این جنایات فقط پرونده قساوت ودرندگی خود را سنگین تر می کند . کشتار جوانان زندانی در زندانهای کردستان توسط اوباش اسلامی نشانه ضعف و تر س از فوران خشم مردم مبارز است.

کارگران ، مردم زحمتکش و انقلابی !

همه ما آگاهیم و میدانیم که تنها راه برای خاتمه این جنایات و هزاران مصیبت دیگر، سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی است . شما همراه مردم به جان آمده در سراسر ایران مدتهاست دست بکاراین امر سرنوشت ساز شده اید . با این حال اعتراض به هر تک جنایتی از طرف جمهوری اسلامی و تلاش همیشگی برای رهایی زندانیان اعدامی کار همیشگی ما است . کاری که مستقیما سرنگونی جمهوری اسلامی را سریع تر خواهد کرد. از شما می خواهیم ضمن اعتراض به این جنایات هولناک برای نجات زندانیان در بند از چوبه اعدام جمهوری اسلامی بکوشید .
کمیته کردستان حزب حکمتیست ضمن محکوم کردن این اعمال دد منشانه رژیم اسلامی، جانباختن واحد فیضی و رامیار مخلص را به خانواده وابستگان ‌و دوستان آنها تسلیت می‌گوید و برایشان استقامت و بردباری آرزو می‌کند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
۵ اردیبهشت ۱۳۹۹