مقالات

بدون عبور از تمام خرافات مذهبی و غیرمذهبی محال است به یک زندگی انسانی که لایق بشر مدرن امروزی است، برسیم

بحث من در مورد کشورهای اسلامی و در راس همه انها ایران اسلام زده است . جمهوری اسلامی ایران نزدیک به چهل و دو سال است که با قوانین شرع ، شریعت و خرافات هزار و چهار صد سال پیش به سرکوب ،شکنجه ، قتل ، غارت، دزدی و زندانی نمودن انسانهای یک جامعه هشتاد چهار میلیونی ایران را به قهقرا برده و میبرد. حاکمان اسلامی با ریاکاری و شیادی معتقدند که دین اسلام برنامه کاملی است که از جانب خدا، راه و چگونگی زندگی کردن را به مردم یاد میدهد. این تفکر ضد بشری و خشن مخالف جداشدن دین از سیاست است. از دیدگاه به اصطلاح مفسران جمهوری اسلامی ایران ، نه تنها قوانین بر طیق قوانین اسلامی اجرا میشود بلکه مجریان ان نیز مستقیما از طرف خدا منسوب شده اند برای نمونه خامنه ای آدمکش و تمامی آخوندهای کپک زده نماینده خدا هستند که در تمامی امور سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی و پزشکی و فرهنگی مردم دخالت کرده و آمدنشان نیز منشا الهی دارد. .طبق شرعیت اسلامی تعیین تکلیف در تمامی امور به دین اسلام واگذار میشود .
این گوشه ای از دیدگاه ، افکار ضد بشری و غیر علمی اسلام سیاسی است . تمامی ادیان و مذاهب در سطح دنیا مرتجع و ضد بشری بوده و هستند . ادیان در یک جمله بدون چون و چرا متفق القولند ، که چگونه کل انسانها و در راس آن همه زنان را به بردگی و انقیاد بکشند. برای نمونه دین مسیحیت در طول تاریخ تا به امروز دراریکه قدرت بوده وهست. دین مسیحیت دارای حزب و سازمان بوده و در پارلمان نماینده هایی دارد که در تصمیم گیریهای کلان دنیا دخالت جدی دارند .
برای نمونه رم پایتخت ایتالیا در قلب اروپا قرار گرفته و شهروندان عادی در این شهر زندگی میکنند. اما از دید نظام سرمایه داری جهانی آن شهر دارای اهمیت ویژه ای میباشد. نظام سرمایه داری این شهر را یک مکان مقدس به جامعه جهانی معرفی کرده است . این شهراز نظر من کمونیست و انسانهای ازادیخواه و برابری طلب در سطح دنیا نه تنها مقدس نیست بلکه مرکز جهالت، نادانی،خرافات ،فساد و ثروت است. مسیحیت در دوران حاکمیت خود جامعه اروپا را به قهقرا برده بود. مخالفان خود را به صلیب می کشیدند و جلوی چشم مردم آنها را به قتل میرسانند .
اخوندهای مسیحی در کلیساها تجاوز به زنان ، دختران و بچه ها را به امری عادی تبدیل کرده اند. در طول سال صدها پرونده از تجاوز اخوندهای مسیحی به زنان و کودکان به دادگاها کشیده میشود . میخواهم در یک جمله بگویم تمام مذاهب در سراسر دنیا با هر اسمی که باشند، ساختگی دست بشرهستند و ربطی به خوشبختی ، رفاه ، اسایش و امنیت انسانها ی امروزی ندارد.دین ننگ و افیون توده هاست .نزدیک به یک قرن است که انسانهای ازادیخواه و مترقی در اروپا دور هم جمع شده و با هم تصمیم گرفتند که دست کلیسا و قوانین قرون وسطائیش را در دخالت کردن در زندگی مردم و از سیاست کلان جامعه کوتاه و به جای ان قوانینی که به زندگی سیاسی و اجتماعی مردم ربط داشته باشد بنا نهند . آنها قانون جدید را اعلام و تصویب نمودند. از آن تاریخ تا به امروز مذهب از دولت جدا است و مذهب به یک امر خصوصی تبدیل گردید. آن انسانهای ازادیخواه و مترقی توانستند مذهب را مهار و به حاشیه برانند . آن تصمیم علمی و انسانی بزرگ توانست جامعه اروپا را تا این حد که امروز همه شاهد آن هستیم ازلحاظ فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی پیش ببرد. تنها دینی که تا بحال توسط ازادیخواهان ، کمونیستها و انسانهای مترقی هنوز مهار و افسار نشده ، دین اسلام است که دور خودش میچرخد و نکبت تولید میکند .
مردم ایران به خصوص جوانان ازادیخواه مترقی و کمونیست باید بدون توهم وبا تلاش شبانه روزی خود بتوانند جامعه را از این دین خونین اسلام و قوانینش عبور بدهند ، درست همان تصمیمی که ازادیخواهان و مردم مترقی اروپا گرفتند و برای همیشه خود را از قید وبند و جنایت دین مسیحت خلاص کردند . مردم ایران ، در مرحله اول اولویت ما سرنگونی نظام جمهوری اسلامی است و درحین به سرانجام رساندن پروسه سرنگونی بایستی قوانین شرع و شریعت کپک زده دین اسلام را اگاهانه به سخره بکشیم و زیر بار این قوانین کپک زده نرویم . دین افیون ، ضد زن و ضد بشراست . این حکومت چهل و دو سال است که نیمی از جمعیت جامعه ایران یعنی زنان مبارز و شرافتمند را مورد تحقیر، اذیت و ازار و بی حقوقی مطلق ، زندان و اعدام قرار داده است.
این حکومت دینی فاسد و دزد چهل و دو سال است که با زور و سازمان دادن نیروهای مخصوص و سرکوبگر امر بمعروف و نهی از منکر ، ارشاد اسلامی و خواهران زینب در زندگی خصوصی زنان دخالت کرده و انها را مورد بی حرمتی قرار میدهند. حکومت خرافی اسلام با زور و برخلاف میل زنان حجاب اجباری بر سرآنان کرده است. سربازان گمنام ، سربازان امام زمان ، لباس شخصیها و اتش به اختیارهای خامنه ای جلاد بر روی زنانی مخالف حجاب اجباری میباشند اسید میپاشند . در حکومت ناب محمدی دختر بچه های زیر هجده سال مورد تجاوز شرعی قرار میگیرند . در دین اسلام زن نصف مرد به حساب میاید . در حکومت اسلام زن و مرد را در اماکن اداری، عمومی وحمل و نقل از هم جدا کرده اند . در سایه حاکمیت دین کپک زده اسلام زنها نمیتواند تنها به سفر بروند و باید از شوهر و یا والدین خود اجازه بگیرند.
این فقط گوشه ای از جنایت حکومت دینی در حق زنان یعنی نصف جامعه ایران میباشد. کارگران جوانان ازادیخواه و برابری طلب و انسانهای تشنه ازادی ،اگر مخالف تبعیض جنسی هستید، اگر مخالف سانسور عقاید و دستگیری مخالفین حکومت هستید ، اگر مخالف اعدام هستید وقبول دارید که اعدام قتل عمدی و برای ترساندن انسانها و حفظ نظام دیکتاتور بنا شده است ،اگرمخالف سنگسار و قطع دست انسانها به هر بهانه و دلیل هستید ، اگر مخالف استثمار انسان از انسان هستید، اگر مخالف هرنوع ستم طبقاتی ، تبعیضات و ستم ملی هستید ، اگر مخالف چند همسری ، کودک ازاری، کارتون خوابی و قبر خوابی هستید. اگرمخالف دزدی ، فساد، دروغگویی و تفتیش عقاید هستید و هزاران جنایت دیگر…..تنها راه نجات عبور از دین اسلام و قوانین شرع و شریعت ضد بشری میباشد.
باید در مرحله اول ارگانهای اسلامی، نهادها مذهبی امام زاده ها، مساجد ، فرهنگ مرده پرستی ، شخص پرستی( از نظر دین اسلام و جمهوری اسلامی مقدس شمرده میشوند) را به چالش کشیده و ازآن عبور کرد. این ها توهین به اصطلاح به مقدسات نیست ، بلکه همچنانکه میدانید زیر سایه اسلام زندگی و سرنوشت هزاران هزار انسان به نابودی وتباهی کشیده شده و میشود. دین اسلام هزار وچهارصد سال است به علم ، دانش، پیشرفت ، حق و حقوق زنان ، موسیقی ، شادی و شادابی رقص پایکوبی ، آزادی را حرام کرده است . اسلام در امور خصوصی انسانها مانند لباس پوشیدن که امر خصوصی میباشد دخالت میکند.ما باید دست درازی دین در زندگی خصوصی انسانها را ممنوع اعلام کنیم و ان را به قانون تبدیل کنیم ، مذهب باید امر خصوصی فرد تلقی بشود .مذهب باید از دولت جدا کرد.
باید پایان مفتخوری درجامعه را اعلام کنیم . باید شغل انگل اخوندها که پایه اش دروغ و فریب دادن انسانها است ، ممنوع اعلام کنیم .اخوندها باید مانند بقیه افراد جامعه کار و زحمت بکشند نه اینکه پای منبر بنشینند و داستان خر دجال رابرای مردم بازگو کنند. در یک کلام باید با ، انشالله ، ماشاالله ، خرافات دینی ، فرهنگ عقب افتادگی ، مرد سالاری و ناموس و ناموس پرستی و غیره تسویه حساب کرد
در آن صورت است که میتوانیم بنای یک جامعه ای ازاد و برابرو یک زندگی مرفه که در شان بشر امروزی باشد، نهیم . ما کمونیستها و جنبش کمونیزم کارگری و در راس همه حزب کمونیست کارگری ایران حکمتیست پرچم دار بی اما و اگر سرنگونی جمهوری اسلامی هستیم . حزب حکمتیست برای به تحقق در اوردن خواستها و ارزوهای تک تک انسانها که در ان جامعه هشتاد و چهار میلیونی زندگی میکنند تلاش کرده و خواهد کرد. کارگران ، زنان آزایخواه ، انسانهای ازادیخواه برابری طلب و شرافتمند و عدالتخواه به گرد سیاستهای روشن و طبقاتی حزب حکمتیست جمع بشوید. این حزب مال شما است و برای شما و اینده شما مبارزه میکند.
زنده باد سوسیالیسم
زنده باد ازادی برابری حکومت کارگری
ابراهیم باتمانی
19.03.2021