مقالات

خطاب به همرزمان در هفت تپه، مراکز نفتی و سراسر کشور! امیر عسگری

رفقا، همرزمان و هم تقدیران عزیز، ای به تنگ آمدگان از ستم روز افزون و تازیانه های جنایتکاران و بربران هار سرمایه! در برهه ای به سر میبریم که همراه و همگام با هم در صحنه و در تبعید بار دیگر، اینبار قدرتمند تر و مستحکم تر در جبههی متحد کار خیز برداشته تا به مسببان مصائب خود برای همیشه «نه» محکم گفته و با نابود کردن ساختار نکبت بار جنایتکاران و مفت خوران اسلامی، جامعه را بسوی یک دنیای بهتر سوق دهیم.

در این برهه که جنبش رهایی زن در نقش رهبری خیزش انقلابی سراسری همراه با دانشجویان و دانش آموزان و کارگران در کف خیابان ها حجاب سوزان راه انداخته و به مراکز قدرت و ثروت جهت خلاصی از یوغ بردگی حاصل از چهار دهه تحمیل حکومت هار اسلامی حمله میبرند، زمان خروش غول طبقه کارگر در مراکز تولید ثروت سرمایه داری حاکم بر جامعه ستمدیده ایران فرا رسیده است.

زمان آن فرارسیده تا کارگران نفت و سایر مراکز کارگری تولیدی و خدماتی به اعتصاب و اعتراض پیوسته و با خواباندن چرخ استثمار طبقاتی حکومت جنایتکاران سرمایه دار ضربه ای مهلک و نهائی را بر پیکره نکبت جمهوری اسلامی وارد کند تا گامی محکم در جهت سرنگونی انقلابی آن بردارد. تقدیر سرمایه داری و حکومت وحشی اسلامی اش در دست شما کارگران جسور و قدرتمند است.

پیش بسوی اعتصابات کارگری!
۱۸ مهر ۱۴۰۱
۱۰ اکتبر ۲۰۲۲