مقالات

برای #سپیده_رشنو سیاوش دانشور

 

سپیده این انسان جسور و زن آزادی‌خواه را از ۲۵ تیرماه شکنجه کردند تا به او و ۲۰ میلیون سپیده دیگر بفهمانند که این رژیم اسلامی #آمنه_سادات هاست. رژیم جنایتکاران و شکنجه گران رذلی است که هیچ مرزی نمیشناسند. حکومت اوباش و دله دزدهای فاسدی است که با هرچه بوی حق و آزادی میدهد دشمن اند. تا بگویند از روز اول با پونز و قمه و اسید حجاب برسر زنان کردیم و هنوز نهضت ادامه دارد. سپیده را بیش از ده روز تحت انواع شکنجه قرار دادند تا تن رنجور و صورت زخمی و روان درهم ریخته اش را جلوی چشم دنیا بگیرند که بله میزنیم و می‌مانیم.

نفس اینکه بعد از بیش از چهار دهه ناچارند با اوین و شکنجه حجاب اسلامی را برسر زنان نگاه دارند، خود دلیل محکمی بر استیصال و شکست کامل آنهاست. سپیده ببین چه نفرتی از این کثافت ها موج میزند، ببین در مقابل سمپاتی به سپیده ها چه کینه ای از آمنه سادات ها و دایناسورهای مفتخور و فاسد تلنبار شده است. این صحنه اعترافات اجباری وارونه است، حقیقت تو همان است که در خط بی ار تی فریاد زدی و حقیقت اینها وحشتی است که در هفته حجاب و عفاف شان کل پیکره حکومت را از اصلاح طلب تا اصولگرا درنوردید. در این جنگ آنها بازنده اند.

سپیده جان تو در قلب نه فقط ۲۰ میلیون سپیده جا داری بلکه مورد حمایت دهها میلیون انسان منزجر از رژیم اوباش اسلامی هستی. خامنه ای باید کلاهش را بالاتر بگذارد که حکومتش فقط به زندان و شکنجه و پرونده سازی و سناریو بازی و خیل آمنه سادات ها بند است. و این هم البته جدید نیست، اسلام به درازنای تاریخش با زور و شکنجه و ارعاب و قتل و کشتار جمعی تحمیل شده است. حکومت اسلامی و حجاب و آپارتاید محصول یک سلطه سیاسی خونین است و تنها باید به طرق سیاسی و قهری برانداخته شود.

به روزهای نزدیکی فکر کن که دایناسورهای اسلامی و آمنه سادات ها دنبال سوراخ موش اند و سپیده ها سرود آزادی میخوانند. تصور کن آن روزی را که به دست و پایت بیافتند. نوبت ما هم می‌رسد، سپیده دم با سپیده های آزادی و برابری و درهم کوبیدن کل این بساط تحقیر شعور نزدیک است.

#نه_به_حجاب_اسلامی
#حجاب_سوزان