مقالات

کردستان جای تروریسم اسلامی نیست پردل زارع

در چند هفته اخیر مردم شهرهای کردستان شاهد وحشیگری، قلدری و شمشیر کشی گروهی از نیروهای لمپن اسلامی به نام سلفی ها بودند. سلفی ها یک گروه اسلامی تندرو هستند که سالها پیش توسط رژیم اسلامی در کردستان بعنوان وسیله ای برای تهدید جامعه و به منظور رواج و ترویج ارتجاع اسلامی ساخته شدند. بارها با چراغ سبز رژیم تروریست پرور اسلامی به مردم بیدفاع در شهرهای کردستان حمله کردند و جنایات فراوانی از قبیل گروگانگیری تا به قتل رساندن مردم بیگناه در کارنامه خود دارند. این نیروی تروریستی در شهرسنندج و شهرستانهای مریوان و سقز به بهانه مشروب خوری و پیروی نکردن مردم از دین متحجر و قرون وسطایی اسلام به مردم حمله کرده‌اند و با شعار الله و اکبر و شمشیر کشی در خیابانها دست به تهدید مردم زده اند، که در همگی این شهرها با شکست سنگینی از طرف مردم آزادیخواه و برابری طلب روبرو بوده اند. متاسفانه در حمله این وحشی های اسلامی چند نفر از جوانان شهرستانهای مریوان و سقز و سنندج زخمی شده‌اند و یک نفر نیز کشته شده است.

گروه تروریستی سلفی ها روز پنج شنبه شانزده اردیبهشت با استفاده از میدیای اجتماعی و یک کانال تلگرامی با انتشار فراخوانی از تمامی رواج دهندگان خرافه و مذهب خواسته بودند که در خطبه های نماز جمعه فتوای کشتن کسانی را که اسلام و محمد را قبول ندارند بدهند. در حالی که سلفی ها در پی برنامه ریزی برای حمله مجدد به منظور جبران شکست سنگینشان در محله دارسیران مریوان بودند، زنان و مردان این محله همراه با مردم متنفر از اسلام و اسلام سیاسی دست به سازماندهی و دفاع از محله خود زدند و همراه با آنها احزاب و سازمانهای سیاسی کمونیست و چپ مخالف رژیم اسلامی و کارگران و آزادیخواهان در شهرهای کردستان و برخی از شهرهای ایران با فرستادن پیامهای حمایتی خود و محکوم کردن این حرکت تروریستی احساس همدردی و ابراز کمک خود را به مردم مریوان نشان دادند و به سلفی ها ثابت کردند که نه تنها جائی در کردستان بلکه در هیچ کجا ندارند و در صورت تکرار دوباره این حرکت تروریستی با مقاومت مردمی روبرو میشوند. از این رو سلفی ها با فرستادن امام جمعه مرتجع مریوان برای معذرت خواهی از مردم محله دارسیران جرات روبرو شدن با مردم خشمگین را نداشتند و غافلگیرانه در شهرستان سقز و شهر سنندج با شمشیر و قمه به مردم بیدفاع حمله کردند، که در هر دو شهر با مقاومت مردم محله و شکست و زخمی شدن نیروهایشان روبرو شده‌اند.

مردم شهرهای کردستان قبلا هم شاهد وجود چنین باندهای سرکوبگر و لمپنی بوده اند. گروه اسلامی و تروریستی مکتب قرآن در اوایل انقلاب به رهبری احمد مفتی زاده و با حمایت لجستیکی رژیم اسلامی به صف آزادیخواهی و کارگران و نیروهای چپ و مترقی در شهرهای کردستان حمله میکرد و نیروهای چپ و کمونیست را شناسائی و دستگیر و برای تیرباران در جوخه های مرگ تحویل پاسداران رژیم اسلامی میداد. این جریان همکار جمهوری اسلامی با مقاومت و تعرض نیروهای کمونیست و آزادیخواه در آن دوران روبرو شدند و با وجود حمایت همه جانبه رژیم اسلامی مجبور به فرار از کردستان شد. اکنون این نیروهای لمپن به منظور مقابله با رشد چپ و کمونیسم و سکولاریسم در کردستان توسط رژیم اسلامی طراحی، حمایت و آماده شده‌اند و هر وقت که رژیم اسلامی به آنها نیاز داشته باشد این جک و جانورها را به جان مردم میاندازد. اما به دلیل وجود و فعالیت نیروهای کمونیست و چپ و سکولار در کردستان، در هر دو رژیم سلطنتی و اسلامی، مردم کردستان تاریخ و سنت مبارزاتی قوی علیه ستم و نابرابری دارند و هیچوقت به این لمپنهای قمه کش اجازه نمیدهند که کردستان را مانند سوریه و عراق تبدیل به جولانگاه خود کنند. حمایت رژیم اسلامی از فرقه های مختلف تروریستی تنها برای بقای عمر خود است. رژیم خوب میداند که نه حکومت اسلامی و نه این تروریست ها در کردستان و در بقیه ایران جائی ندارند و تنها با زور اسلحه و سرکوب است که حاکمیت خود را برقرار کرده است. تمامی جنایت این وحشی های اسلامی در تاریخ ثبت شده و ماندگار خواهد ماند.

امروز بیشتر از هر زمانی مردم نیاز به برپا کردن شوراهای محلات و سازمانهای دفاع از خود برای مقابله با چنین تروریستهائی دارند. تنها در یک جامعه سکولار و سوسیالیستی است که همه شهروندان مستقل از هر عقیده ای میتوانند آزادانه و در امنیت زندگی کنند. مرگ بر اسلام و رژیم اسلامی ایران! درود بر سوسیالیسم!

٢٥ مه ٢٠٢١
Pordelzarh1985@gmail.com