اطلاعیه ها

اعلامیه حزب حکمتیست درب زندانها را بشکنیم!

به آدمکشان مجلس نشین خواهان اعدام پاسخ درخور بدهیم!
۲۲۷ نفر از اوباش نماینده جمهوری اسلامی در مجلس، در بیانیه‌ای برای زنان و مردان انقلابی بازداشتی خواهان اجرای حکم اعدام شدند. ماشین اعدام قوه قصابیه با قاضی جنایتکار صلواتی دادگاهها را شروع و برای ٩ نفر از معترضین بنامهای: محمد قبادلو، سامان صیدی، محسن رضازاده قراقلو، سعید شیرازی، محمد بروغنی، ابوالفضل مهری، حسین حاجی لو، منوچهر مهمان نواز، سهیل خوشدل، با اتهاماتی که برای آنها ردیف کرده اند، حکمشان اعدام است. همینطور برای سامان یاسین خواننده و رپّر حکم اعدام صادر شده است. تعداد جان‌باختگان اعتراضات اخیر از شهریور تا روز ١٥ آبان ٣١٩ تن، که ٥٠ نفر آنها کودک بودند، و تعداد بازداشت شدگان به ١٤٨٢٣ تن رسیده است. جان اسرای ما و زندانیان سیاسی در خطر است و باید بفوریت اقدامی مناسب در دستور قرار بگیرد.
جنایتکاران تا مغز استخوان فاسد، انقلابیون را به “افساد فی‌الارض” محکوم میکنند. هدف دفاع از نظام و ترساندن مردم و انقلابیون است. آن اوباش مجلس که برای خودشیرینی از هم سبقت میگیرند و شعار “اعدام باید گردند” سر میدهند، حواس شان باشد که خود را هدف مستقیم انقلابیون کرده اند؟ دوره “می زنیم و می مانیم” سپری شده است، نه فقط بزنید، میخورید، بلکه باید از سایه تان هم بترسید. آنهائی که برای اعدام فرزندان ما تلاش میکنند باید تاوان پس بدهند. کاری کنید که جرات آفتابی شدن نداشته باشند و مانند مردم انقلابی مریوان دفاتر این مزدوران را برسرشان خراب کنیم.
مردم، زنان و مردان انقلابی!
زندان و دادگاه و پلیس و قوه قهریه، ستون فقرات دولت و حکومتهای استبدادی را تشکیل میدهند. چهارچوبی که با سرکوب و اختناق، نظم تبعیض گر و استثمارگر و فاسد کنونی را سرپا نگهمیدارد. امروز این اساس را باید مورد تهاجم قرار دهیم. توجه ها را به سمت زندانها و بازداشتگاه های علنی و مخفی برگردانیم. همه جا برای تعرض به زندانها، تسخیر زندانها و آزادی زندانیان برنامه ریزی کنیم. تنها بقدرت نیروی انقلابی مان میتوانیم درب زندانها را بشکنیم و اسرایمان را آزاد کنیم.
زندانی سیاسی بی قید و بی وثیقه آزاد باید گردد!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
١٧ آبان ۱۴۰۱- ٧ نوامبر ۲۰۲۲