مقالات

یادداشتها، سیاوش دانشور

 

ابطحی و ذوق مرگ شدن از سفره افطار خامنه ای

محمد علی ابطحی از اصلاح طلبان توییت زده که وی همراه با تعداد زیادی از اصلاح طلبان و مدیران سابق کشور به مراسم افطاری خامنه ای دعوت شدند. افتخاری که ابطحی از این سفره خون دارد غیرقابل تصور است. اینها اصلاح طلبان و باصطلاح رفرمیست های آن مملکت اند که هنرشان شنا در منجلاب است، چون خودشان از پیشکسوتان و بانیان این منجلاب اند و آینده شان د قیقاً به آینده این منجلاب گره خورده است.

نکته ای که میماند اینست که بنظر خامنه ای زیر مجموعه فشارهای وارده بر نظام، قصد دارد بار دیگر به مغضوبین اصلاح طلب بطور محدود میدان دهد تا گوشه ای از کار سرکوب همه جانبه را علیه مردم انقلابی بعهده گیرند. و البته بی بی سی و شرکأ کارشان را خوب بلدند. احتمالاً این سفره ها و دیدارهای تملق متقابل با تیترهایی مثل «بازگشت اصلاح طبان به صحنه سیاست کشور!»، «بسوی دولت آشتی ملی!» و «دیپلماسی در خارج و دلجویی در داخل!» و امثالهم بسته بندی رسانه ای خواهد شد و پسرعموهای مفسرشان در باب آن ما را مستفیض خواهند کرد!

ابطحی آخوند است و آخوند جماعت وقیح اند. بر آخوند حرجی نیست، اینها حاضرند تو چشم مادر مهسا و نیکا و کیان و صدها جانباخته نگاه کنند و وقیحانه از نشستن سر سفره خون خامنه ای رهبر جنایت و تجاوز ذوق مرگ شوند. وقتی جوانان انقلابی میگویند مرگ بر کل نظام،‌ میدانند با چه موجودات و جانورانی طرف هستند و دقیقا باید چه چیزی را نابود و درهم شکنند.

#مرگ_بر_حکومت_بچه_کش
#انقلاب۱۴۰۱
٦ ‌آوریل ٢٠٢٣

از سرگیری تروریسم شیمیايی علیه مدارس دخترانه

جمهوری اسلامی مثل مار زخمی بر خود میپیچد و در مقابل تعرض و اراده قدرتمند زنان سپر انداخته است. حجاب اسلامی دوفاکتو ورافتاده است و سیاست رژیم سیاستی دفاعی برای بازپس گیری سنگرهای فروریخته است. یک رکن این سیاست ازسرگیری حملات سریال شیمیایی به مدارس دخترانه است که با یک بفرموده متوقف شد و با یک چراغ سبز دوباره فعال شده است.

نقده اولین جای مورد حمله در سال جدید ۱۴۰۲ بود. روز سه شنبه ۱۵ بهمن مدرسه دخترانه ۲۲ بهمن واقع در محمدیار شهرستان نقده مورد تعرض شیمیایی و ترور جمعی قرار گرفت و ۴۰ دانش آموز مسموم شدند. در همین روز در نقده دبستان دخترانه آزادی نیز هدف حملات شیمیایی قرار گرفت و تعدادی از کودکان دانش‌آموز مسموم شدند.

اصفهان مورد دیگر است. در روز سه شنبه ۱۵ فروردین حملات تروریستی سریالی مدرسه دخترانه دولت آباد در اصفهان را هدف قرار داد و تعداد زیادی از دانش آموزان را مسموم و روانه بیمارستان کرد.

تبریز هدف بعدی حملات سریالی بود. روز سه شنبه ۱۵ فروردین مدرسه دخترانه در شهرک باغمیشه تبریز مورد حمله شیمیایی قرار گرفت و بیش از ۲۳ دانش آموز ۱۴ و ۱۵ ساله مسموم و به بیمارستان منتقل شدند.

در دور جدید تروریسم شیمیایی علیه دانش آموزان، حکومت کودک کش به مدارس در شهرهای نقده، اصفهان و تبریز تعرض کرده است تا حجاب را برسر دانش آموزان نگاهدارد. بخشنامه به مدارس داده که بی حجابی را تحمل نکنند و دانش آموز بی حجاب به مدرسه راه ندهند.
بیو- تروریسم بازنمائی تاکتیک فاشیستی اتاق گاز و مجازات دستجمعی است که سرنخ و فرماندهی آن در بیت خامنه ای است. جواب این تعرض های تروریستی را با به آتش کشیدن حجاب و عبا و عمامه و مراکز حکومتی اشاعه جهل و خرافه خواهیم داد.

#مرگ_بر_حکومت_بچه کش
٦ آوریل ٢٠٢٣

جنگ حجاب، پرده آخر!

کل دم و دستگاه تبلیغاتی حکومت، آتش به اختیارها، دکاندارها و آخوندهایی که متخصص تعیین جریمه برای بدحجابی و انتفاع مالی اند، هیئت دولت و وزارتخانه ها همه مجددا علیه حجاب بسیج شدند. انگار دولت اسلامی بجز موی زن و حجاب زن مشکلی ندارد!

به مدارس، بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی، به مراکز کار عمدتا زنانه، به شرکتهای خصوصی و دولتی، بنگاه ها، دانشگاه ها، وزارتخانه و ادارات حتی به دوربین ها که بی حجابان را هنگام رانندگی ثبت تا جریمه شوند، همه مشغول بخشنامه صادر کردن رگباری اند کهِ؛ به زن بی حجاب سرویس ندهید، خدمات ندهید، جنس نفروشید، غذا ندهید، درمان نکنید، راه ندهید، از کار اخراج کنید، در خیابان و در ماشین جریمه کنید، خطر بیخ گوش است، اسلام در خطر است!

و باز هیچ تاثیری ندارد، کسی جوابشان را هم نمیدهد. آمران به فضولی در احوال شخصی مردم کتک میخورند، با اردنگی روانه میشود، لذا شبانه بوتیک ها و بستنی فروشی ها و پاتوق ها را پلمپ می کنند! این پرده آخر است. یکبار دیگر زورشان را میزنند که بگویند ما هنوز هستیم. امیدوارند که سنگرهایی را پس بگیرند. هیچ احمقی فکر نمیکند ایران به قبل از شهریور ۱۴۰۱ برمیگردد. اینها هم که شعار میدهند توی دلشان خالی است، بالاخره باید نان بخورند!‌ اما اینبار یک تفاوت دارد و آن اینست که خشم یاران جانباخته و تجربه نبردی سنگین همراه ماست.

حجاب بی حجاب! حجاب اسلامی علامت و لوگوی حکومت ضد زن است!‌ ننگ بر حجاب این سمبل بردگی زن!‌ حجاب را آتش بزنید! توی دهان این جنایتکاران ضد زن و منادیان حجاب بزنید!

٣ آوریل ٢٠٢٣

به مولوی عبدالحمید،
حرفت را پس بگیر!
مردم رمه نیستند که چوپان بخواهند!

مولوی عبدالحمید این طالبان بلوچستان همه مردم ایران را گوسفند و رمه نامید و آخوندها را علما که باید مثل چوپان بالای سر این ملت رمه باشند که ول نشود و به هر سو نرود.

مولوی حرفت را پس بگیر و عذرخواهی کن. گوسفند و رمه شماها آخوندهای مفتخور هستید. مردم انقلابی و آزادی‌خواه بلوچ جواب محکمی به مولوی و همفکران مولوی بدهید. پای تریبون این مرتجعین ننشینید. از طالبان های دور و برتان عبور کنید. انقلاب ایران ضد مذهبی و ضد اسلامی است، این آخوندها در قیاس با نسل فهیم و برابری طلب انقلابی، دایناسور محسوب میشوند.

١ آوریل ٢٠٢٣
***