مقالات

اسکاندال “دالایی لاما”با یک پسر بچه سعید یگانه

رسانه ها ی جهان درپی پخش ویدیویی از دالایی لاما رهبربودایی از یک مراسم مذهبی در حال بوسیدن لب های یک پسربچه انعکاس وسیعی یافته است .در این ویدیو دالایی لاما را نشان می دهد که زبانش را بیرون می آورد و از پسر بچه می خواهد که زبانش رابمکد. تعدادی ابله امثال خودش در این مراسم برایش کف می زنند و میخندند.این رفتاررهبرپدوفیل مذهبی با این پسربچه به حق با اعتراض بشریت متمدن در رسانه ها و مدیای اجتماعی روبرو شده و اعتراض ونفرت عظیمی را نسبت به رفتارغیر انسانی اوبا این پسربچه را دامن زده است.دالایی لاما طی اطلاعیه ای از خانواده این کودک و دوستانش عذر خواهی می کند و اظهار پشیمای کرده است . اطرافیانش برای حفظ حرمت رهبراحمقشان توجیه می تراشند. با این حال اعتراض به برخورد شنیع این الدنگ مذهبی در رسانه ها موج می زند.
دالایی لاما که در انظارعموم و جلو دوربینها دست به چنین اعمال شنیع و مشمئز کننده با این پسر بچه می زند معلم نیست دربارگاه و کلاسهای درس بودایی این رهبر پدوفیل در تجاوز علیه کودکان و مریدانش چه اعمال و جنایتی صورت می گیرد. این رفتارتجاوزکارانه به این کودک مختص دالایی لاما نیست .در کلاسهای دروس مذهبی ، همچون کلاس قرآن “سعید طوسی”قاری محبوب و عشق سید علی شیمیایی افشا شد که چه جنایتی علیه کودکان صورت گرفت . این رفتارنامتعادل و پدوفیلی مختص همه مذاهب وتماما به این مربوط است که تمام مذاهب و رهبران آنان ضد کودک، زد زن و بی آزارترین آنان مثل این الدنگ که به مهربانی وصلح طلب مشهوراست تا مغز استخوان ضد کودک و ضد زن و خرافات پرورهستند.بارها اسکاندالهای بزرک در کلیساهای کاتولیک و افشای تجاوز به کودکان در کلیساها در رسانه ها افشا و برملا شده است و دلایی لاما کم آزارترین آنها در انظارعموم است . این شخصیت واقعی دالایی لاما است . هر چه تا کنون بارش کرده اند ودر افکار عمومی از او چنین شخصیتی ساختند دروغ و غیر واقعی است .
دالایی لاما در سال ۱۹۵۹ پس از شکست قیام علیه حاکمیت چین در تبت به عنوان یک جدایی طلب به هند گریخت و آنجا پناهنده شد.در اواسط دهه ۱۹۵۰ تا اواسط دهه ۱۹۷۰ جنبشی مسلحانه تبتی و جدایی طلبانه علیه حاکمیت چین شکل گرفت و توسط سازمان سیای امریکا حمایت مالی و لجستیکی شد و بعد از شکست این جنبش دالایی لاما توسط سازمان سیای امریکا به هند منتقل شد. دلایی لاما تنها رهبر مذهبی نبود بلکه به یک سیاستمدار تبدیلش کردند، همچنانکه خمینی را با اهداف معینی در دوره جنگ سرد درزرورق پیچیدند و به عنوان رهبرانقلاب به جامعه ایران حقنه کردند .
دالایی لاما به فراموشی سپرده شد ، اما انچه دالایی لاما را به عرش اعلا برد نه قهرمانی و صلح طلبی او ،بلکه نتیجه و محصول جنگ سرد و تقابل سرمایه داری جهانی ، نتیجه سیاست دول غربی ودر راس آن امریکا علیه رقبای خودش از جمله چین بود .اوازسازمان سیا حمایت شد ، پول دریافت کرد . او بر جسته شد وبه عنوان رهبر مذهبی مهربان و خوش قلب که برای صلح می کوشد جایزه نوبل نیز دریافت کرد.
تاریخ چهار دهه گذشته با پایان جنگ سرد، تاریخ باد دادن مذهب و قوم گرایی و لجن اسلامی و تروریسم اسلامی توسط دول غربی در اقصی نقاط جهان به رهبری آمریکا در تقابل با رشد ازادیخواهی و چپ گرایی و افکارسوسیالییستی است . برای آن پولهای هنگفتی هزینه شد ، دروغ پردازی شد ، جنگ قومی و مذهبی راه انداختند تا بر دنیا تسلط پیدا کنند .دالایی لاما محصول آن است ، خمینی کپک زده و طالبان و داعش نیزعصاره همین سیاست که بدینوسیله خاورمیانه را به لجنزاراسلام و تروریست اسلامی تبدیل کرده اند.
در دوره ای که مذهب و اسلامی سیاسی را با حمایتهای گسترده مالی و سیاسی ابزارمقابله با جنبش های آزادیخواهی وسوسیالیستی تبدیل کرده وجامعه بخصوص خاورمیانه را به میدان تاخت و تازجریانات اسلامی و توریستی تبدیل کرده اند، اکنون درایران شاهد خیزشی انقلابی عظیم و ضد مذهبی با نقش آفرینی زنان علیه یکی از هارترین و وحشیترین آنان یعنی حاکمیت اسلامی سیاسی هستیم که می رود نه تنها بساط اسلام سیاسی را در ایران جارو کند ، که تشعشع آن دریچه روشنی را به روی خاورمیانه بازخواهد کرد. بشریت متمدن که ازخیزش انقلابی مردم در ایران و نقش و قهرمانی بخصوص زنان در مقابل نظام وحوش اسلامی به وجد آمده اند ،همانهایی هستند که از رفتارکودک آزاری دالایی لاما و ازبها دادن به رهبران بی مقداروپدوفیل و سیاستهای دول غرب دربها دادن به مذهب و جریانات مذهبی بیزار هستند.