مقالات

رژیم اسلامی ایران حکومت قاتلان است پردل زارع

رژیم اسلامی ایران که زیر فشار اعتراضات خیابانی و کارگری فراوانی در چند ماه گذشته بوده و هراس هر لحظه سقوط و محاکمه اش توسط مردم تمامی وجودش را فرا گرفته است میخواهد دوباره دهه شصت دیگری را با اعدام مخالفانش در زندانها به راه بیندازد و خفقان و وحشت را در جامعه نهادینه کنید.این رژیم آدمکش میداند که نسل جوان امروز قصد دارد تا با هر قیمتی که شده است جمهوری اسلامی را برای رسیدن به یک دنیای بهتر و انسانی کنار بزند و سرنگون کند. ازینرو با سرعت هرچه بیشتری دست به حذف فیزیکی مخالفانش با استفاده از ماشین مخوف اعدامش که ۴۴ سال است خاموش نشده زده است .این جانیان بیش از چهار دهه است که چوبه‌های دار را برای مخالفین برپا کرده اند و جواب هر مخالفتی را با اعدام، شکنجه و زندان میدهند و قصد دارند که با قیچی اعدام سر یک نسل انقلابی را از تن‌اشان جدا کنند ومانع وقوع یک انقلاب ضد اسلامی شوند. مطمئناً این اعدامها بدون جواب نمی ماند، و مردم جواب خشونت را با قهرانقلابی پاسخ خواهند داد و اجازه نمیدهند که دهه شصت دیگری در ایران رقم بخورد و با نام دین و قوانین اسلامی جان عزیزانشان را بگیرندو ازادی بیان و حقوق شهروندی اشان قربانی مشتی مهملات پوچ و بی ارزش هزارو چهارصد سال پیش شود.
انقلاب زن، زندگی، آزادی با قتل مهسا امینی توسط پلیس امنیت اخلاقی کلید خورد و به دنبال آن مردم معترض به حکومت اسلامی ایران به خیابانها آمدند و با دست خالی در مقابل سگهای حکومتی و تیم های آدمکشی تا دندان مسلحی ایستادند که جواب اعتراض را با گلوله میداند و کسانی را که دستگیر میکردند زیر شکنجه و تهدید وادار به اعتراف اجباری عیله خود میکردند و آنها را در دادگاههای نمایشی به جرم نخواستن اسلام و حکومت اسلامی به اعدام محکوم میکردند و برای ارعاب در جامعه دست به اعدام زندانیان زدند. رژیم کودک کش و ضد زن اسلامی ایران با حمله شیمیایی سازمان یافته به مدارس آموزشی دخترانه در شهرهای ایران و مسموم کردن دختران دانش آموز دست به انتقام گرفتن ازآنان که بدنه اصلی اعتراضات بودند زده است و از هر روش و وسیله‌ای که در دست داشته باشد برای ضربه زدن به جنبش انقلابی استفاده میکنند.
آمار اعدامهای ایران در چند روز گذشته بطور قابل توجهی روند صعودی پیدا کرده است بطوری که در عرض تنها ۱۱ روز بیش از ۵۷ نفر در شکنجه گاه‌های ایران به دست قاتلان اسلامی اعدام شده‌اند و همچنان این ارقام رو به افزایش است. دو نفر از اعدام شدگان با نام های یوسف مهرداد و صدرالله فاضلی زارع، کسانی بودند به اتهام سب‌النبی یعنی توهین به اسلام و محمد پیامبر پدوفیل اسلام اعدام شده‌اند و قربانی ارتجاع اسلامی و اسلام سیاسی شدند. اعدام این دو نفر و کسانی دیگر در گذشته به اتهام توهین و تبلیغ علیه اسلام اعدام شده اند نشانه ترس و وحشت عظیم رژیم از مردم در برابر جنبش ضد اسلامیسم است. دول غربی و سازمان ملل برای سرپا نگهداشتن رژیم کودک کش و ادمکش اسلامی ایران با نشان دادن چراغ سبز و سکوت در برابر اعدامها و نقض حقوق بشر در ایران در اوج اعدام مخالفین سیاسی و معترضین در داخل ایران با انتصاب “علی بحرینی” نماینده رژیم قاتل اسلامی در ژنو بعنوان رئیس مجمع اجتماعی در شورای حقوق بشر سازمان ملل، حمایت خود را از این قاتلان اینگونه اعلام میکنند و نشان دادند که حقوق بشر تنها شعاری برای راضی نگهداشتن مردم و ابزاری برای فشار و معامله در خفا با دولتها است. این تصمیم سازمان ملل نشان دهند آن است که حقوق بشر تنها ماسکی بر چهره جنایتکاران است که از آن برای رسیدن به اهدافشان استفاده میکنند و توهینی به میلیونها ایرانی مبارز است که سالهاست تلاش میکنند این حکومت جنایتکار را سرنگون کنند.
تجمع‌های اعتراض آمیز خانوادهای زندانیان و محکومین به اعدام در مقابل زندانها برای متوقف کردن احکام اعدام و راه انداختن کمپین های مردمی نه به اعدام تماماً نشانه این است که رژیم اسلامی ایران با تمامی احکام قرون وسطایی اش شکست خورده و تاکنون نتوانسته است که میل رسیدن به آزادی و تلاش برای رسیدن به یک دنیای بهتر را از مردم بگیرد و خوب میداند که تاریخ مصرف اسلام و حکومت مفتخورها در ایران به سر آمده است، مطمئناً که انقلاب آینده در ایران یک‌ انقلاب زنانه است که قوانین اسلامی و اسلام را برای همیشه به زباله دان تاریخ می فرستد.
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران
پردل زارع 17/05/2023