اطلاعیه ها

سلفی های آدمکش را گوشمالی دهید اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری-حکمتیست

طی چند روز گذشته سلفی های مرتجع دوباره فعال شده، و در شهرهای سنندج و‌سقز جنایت آفریدند .
روز پنجشنبه ۲۹ تیر کریم قوامی هنرمند و‌با زیگر تئاتر و شخصیت خوشنام شهر سنندج باحمله گروهی از سلفی های مزدور با سلاح سرد و قمه به بهانه «ارتداد و کفر»به منزل خانوادگی آنان در عباس آباد سنندج به قتل می رسد و‌برادر او خالد قوامی نیز در این حادثه به سختی زخمی می شود. در ادامه این جنایت امروز ۴مرداد جوانی به نام فاروق رشیدی در شهر سقز نیز توسط این کهنه پرستان تاریک اندیش به قتل می رسد .
این اولین بار نیست که این جانوران از گور برخاسته در پناه جمهوری اسلامی دست به این نوع جنایات می زنند. در مدت دو سال گذشته با تعرض مردم و جوانان انقلابی بعد از دو‌مورد آشوب و گردنكشي در مقابل مردم در شهرهای سنندج و مریوان گوشمالی و به سوراخهای خود خزیدند .
در شرایطی که مردم در سراسر ایران در چند ماه گذشته برای پایان دادن به عمر جمهوری نكبت اسلامی و جارو کردن مذهب و ارتجاع دست به مبارزه ای جانانه زده اند ، رژیم جنایتکار اسلامی ضمن سرکوب و دستگیری و اعدام، برای مقابله با مردم، دست سلفی های مزدور را برای تعرض به سکولاریسم و آزادیخواهی و تضعیف صف مبارزه برابري طلبان در شهرهای کردستان باز گذاشته است .
سلفی گری و ارتجاع اسلامی و اظهار وجود آنان در شهرهای کردستان بدون حضور جمهوری اسلامی و‌ میدان دادن به این جریان کهنه پرست وسیاه امکان ندارد .
کمیته کردستان حزب حکمتیست ضمن محکوم کردن این جنایات و‌ تسلیت به خانواده جانباختگان این واقعه از مردم آزادیخواه و‌جوانان انقلابی شهرهای کردستان که در چند ماه گذشته با مبارزه انقلابی و از خود گذشتگی علیه ارتجاع حاکم به پا خواستند، می خواهد، که نسبت به حضور داعشی ها در شهرهای کردستان بی تفاوت نباشند و‌ همانند سال‌های قبل در شهرهای سنندج و‌ مریوان آنها را گوشمالی داده و اجازه چنین تحرکاتی را به آنان ندهند . کردستان محل تاخت و تاز این تروریست‌های قاتل نیست و یقینا مردم مبارز وجوانان انقلابی این اعمال ضد انسانی این جانیان را بی پاسخ نخواهند گذاشت. خیزش انقلابی مردم متنفر از حاکمیت ارتجاع مذهبی، در اولین قدمهای پیشروی خود، این خس و خاشاک‌ ها را از جلو پای خود جارو‌ خواهد کرد .
شهرهای کردستان جای ارتجاع سلفی نیست .
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری -حکمتیست
۴مرداد