مقالات

جنگ درغزه و موضغ ناسیونالیستهای عظمت طلب ایرانی سعید یگانه

ازآغازجنگ و کشتارسعبانه مردم فلسطین توسط دولت نژاد پرست و اشغالگر اسرائیل به بهانه حمله تروریستی حماس،شاهد حمایت و خوشحالی ناسیونالیست، فاشیستهای ایرانی از کشتار مردم فلسطین توسط دولت اسرائیل هستیم.در شرایطی که بشریت آزادیخواه درسراسر جهان حتی در اسرائیل و امریکا علیه این جنگ و در اعتراض به کشتارو نابودی مردم غزه توسط دولت نژاد پرست اسرائیل ،به خیابانها آمده ودست به اعتراض می زنند،جریانات ناسیونالیست وفاشیست ایرانی از حمله دولت جنایتکاراسرائیل به غزه،نسل کشی و کشتارمردم که عموما کودکان هستند خوشحالند ومخالفین این تفکرفاشیستی را به باد ناسزا می گیرند.تا این حدکه اخبارمربوط به جنایت اسرائیل درغزه را در حمایت از اسرائیل تحریف می کنند.
تنها فاشیتها و ناسیونالیستهای عظمت طلب ایرانی هستند که درکناردولت امریکا و کشورهای اروپایی ازجنایات اسرائیل درغزه و کشتارفقط نزدیک به ۴ هزارکودک بی دفاع با عبارت “حق دفاع از خود”حمایت و توجیه می کنند.این موضع فاشیستی و غیر انسانی را باید به پای چه چیزی نوشت.؟فقط ضدیت با جمهوری اسلامی؟ آنهم از نوع ناسیونالیستهای ایرانی ،وبه قیمت کشتاربیش از ۸ هزار نفرو ۴۰ هزار زخمی و هزاران آواره.؟در این شکی نیست که جریان تروریستی حماس را جمهوری اسلامی تغذیه می کند و چه بسا در حمله حماس به اسرائیل نقش داشته است ،اما عملیات تروریستی حماس و کشتن مردم بی دفاع اسرائیل را به پای مردم فلسطین نوشتن نه تنها احمقانه و ریاکارانه که نیازناسیونالیستهای ایرانی دراین دوره در فشارآوردن امریکا وکشورهای اروپایی و با آرزوی آغازجنگ با ایران است که به این مواضع فاشیستی و ضد انسانی روی آورده اند.
سلطنت طلبان در راس آن رضا پهلوی و ناسیونالیستهای ایرانی که جملگی همیشه به دخالت امریکا در اوضاع ایران و سرنگونی جمهوری اسلامی مورد نظرشان از بالای سر مردم دخیل بسته اند و درهر دوره سازش و کوتاه آمدن دولتهای امریکا و غرب درمقابل جمهوری اسلامی ،با سر به زمین خورده ونا امید شده اند.آغاز این جنگ ،حمله تروریستی حماس به اسرائیل بهانه ای شد که دولت اسرائیل با حمایت بی دریغ غرب ودر راس آن امریکا با تمام امکانات نظامی به غزه حمله کند، نسل کشی راه بیندازد،و فرجه ای دوباره به دست دهد که ناسیونالیستهای عظمت طلب ایرانی ازآن استقبال کنند و سرمست از آغاز این جنگ اهداف ضدانسانی خود را پیش ببرند.
کسی که به ذره ای از حقیقت پایبند باشد و ریاکارنباشد می داند که بعد از چندین دهه تحمیل ظلم و ستم و اوارگی بر مردم فلسطین که ناشی از سیاست راسیستی و اشغالگرانه دولت دست راستی اسرائیل است ، نه جریان تروریستی حماس که محصول این سیاست است و نه دولت اسرائیل، نه تنها ربطی به مردم اسرائیل و فلسطین وراه حل عادلانه مسئله فلسطین ندارند،بلکه هر دو طرف این جنگ برای ادامه بقا به این جنگ و دشمنی نیاز دارند و جمهوری اسلامی نیزبا حمایت از حماس و سایرجریانات توریستی و محورمقاومتی در منطقه از جمله حزب الله از این جنگ به نفع قدرقدرتی خود در منطقه و معامله با غرب بهره برداری می کند.
در این تردیدی نیست که حماس یک جریان تروریستی و جنایتکاراست که همچون جمهوری اسلامی با مردم تحت سلطه و گرفتاردر چنگالشان رفتار می کنند. جریان حماس ربطی به درد و رنج مردم فلسطین ندارند .حماس خود از بدو پیدایش عامل تشدید جهنمی است که همراه دولت اسرائیل برای مردم فلسطین ساخته اند وازآن تغذیه می شود.گذاشتن جنایت حماس به گردن مردم فلسطین از جانب هر جریان و فرد و دولتی وکشتارمردم بی دفاع توسط اسرائیل به این بهانه، همدست جنایات دولت اسرائیل در غزه محصوب می شوند. ناسیونالیستهای عظمت طلب ایرانی که در این جنگ خانمانسورجانب اسرائیل را گرفته اند از این قماشند.
در این بزنگاهااست که افکار عمومی و بخصوص مردم ایران که برای زندگی عاری از ظلم و ستم وبرای کوتاه کردن دست جمهوری اسلامی از زندگیشان تلاش و مبارزه می کنند ، دوست و دشمن خود را بشناسند.باید ظرفیت فاشیستی و ضد انسانی ناسیونالیستهای عظمت طلب ایرانی را شناخت.این طیف هیچ پرنسیب انسانی ندارند. یکی از شعارهای این طیف “نه غزه،نه لبنان،جانم فدای ایران “است.از مردم عرب زبان نفرت دارند واز کشتارمردم غزه خوشحال وسرمستند.وطن پرستند و” یک وجب خاک پاک میهن”رابر همه چیزترجیح می دهند. اینها ایران را بدون حاکمیت “آخوند”می خواهند. نه با ارتش ونه باسپاه جنایتکاراسلامی مشکلی ندارند.اینها قابل اعتماد نیستند.درست است که درحال حاضر کاره ای نیستندو اعتباری ندارند، اما نباید اجازه دادپروبال بگیرند.در خارج کشوردر طول خیزش انقلابی شاهد بودیم که در برخوردبه مخالفین سیاسی خود چه افتضاحی به بارآوردند وتردیدی نیست که اگرقدرت باشند هیچ مخالفی را تحمل نمی کنند.
هدف دولت دست راستی اسرائیل در این جنگ و حملات هوایی و زمینی به غزه به بهانه نابودی حماس،کشتاروپاکسازی نژادی واشغال غزه و آواره کردن بقیه مردمی است که در این هلوکاست جان سالم به در می برند.هر کسی و هر جریانی به هر دلیلی از جمله سلطنت طلبان و ناسیونالیستهای عظمت طلب ایرانی از این جنگ و جنایت دفاع کنند همدست این جنایتکاران هستند وباید افشاومنزوی شوند.