کنگره پنجم حزب کنگره های حزب

کنگره ها// ۵// پیام قدردانی هیئت برگزاری کنگره پنجم حزب حکمتیست به شرکت کنندگان در کنگره پنجم

پیام قدردانی هیئت برگزاری کنگره پنجم حزب حکمتیست

به شرکت کنندگان در کنگره پنجم

مهمانان و نمایندگان تشکیلات های حزب!

همچنان که در جریان  بودید کنگره پنجم حزب ما بعداز یک دوره کشمکش درونی و طغیان یک جریان انحلال طلب و ضد حزبی که در تاریخ احزابکمونیستی و چپ کم سابقه بود برگزار گردید. دوره ای که نه تنها در کم  شدن امید به کمونیسم و حزب ما در جامعه، در صفوف کارگران و آزادیخواهان و درون حزب تاثیر گذار بود حتی کمک کرد تا شیپور بورژوازی و مرتجعین را برای  نابودی حزب حکمتیست و ضربه زدن به کمونیسم کارگری و افق کمونیستی بیش از هر دوره ای به صدا در آورده شود.

خود این عوامل باعث گردید که کنگره پنجم حزب هم از نظر کمیت شرکت کنندگان و هم مباحث و تصمیمات و اراده کمونیستی ڕهبری و کادرهای حزب با حساسیت و احساس مسئولیت فراوانی روبرو شود. احساس مسئولیتی، علیرغم هر نگرانی و انتقاد و کمبودی، عزم کرده بود که اجازه ندهد حزب ما به عنوان نقطه امید بزرگ طبقه کارگر و جنبش کمونیستی بیش از این مورد تعرض یک جریان به غایت ماجراجو و نامسئول در درون حزب قرار بگیرد و هم به ویژه به دشمنان کمونیسم و  آرمانهای آزادیخواهانه طبقه کارگر و حزب کمونیست کارگری حکمتیست اعلام کند که جنبش ما و حزب ما و خط  و اهدافهای کمونیستی منصور حکمت سر جای خود است و مورد حمایت نسل بزرگی از کمونیستها و آزادیخواهان بیش از سه دهه مبارزه انقلابی و کمونیستی علیه بورژوازی و جمهوری اسلامی است و این ابزار اتحاد و امید میلونها انسان را مجددا و با قدرت به میدان خواهند آورد.

دوستان گرامی!

کنگره ای با این شکوه در حالی برگزار گردید که با وجود مصادره اموالحزب از سوی جمع اقلیتی در ١٤ دسامبر حزب  با صندوق خالی به تدارک آن رفتیم، و در حالی که علیه آن کار شکنی  فراوان و تخریب سازمان داده شد آنرا سازمان دادیم، و در دوره ای که موج فشار به حزب و تحزب کمونیستی و امید به آن برای همه عیان بود  برای باز گرداندن آن امید و سنت کمونیستی تصمیم راسخ گرفتیم که به همراه شما به این دوره پایان دهیم. با ‌همت و همکاری بی دریغ تک تک شما  با موفقیت کامل این پروسه طی شد و این کنگره مهم و پر جمعیت را برگزار گردیم. این موفقیت مدیون همکاری و دلسوزی تک تک شما و تلاش همه رفقا درگیر در تدارک کنگره ممکن گردید.

از طرف هیئت برگزاری کنگره از تک تک مهمانان و همه نمایندگان کنگره و از همه گروهای کاری  و از جمله تیم فنی کنگره که  همراهی کردن کنگره را بطور مستقیم برای هزاران نفر ممکن کردند عمیقا قدردانی میکنم.

همه شما را به تداوم همکاری خود با حزب حکمتیست و بدست گرفتن سیاستها و تصمیمات کنگره به منظور اتحاد بیشتر صفوف کمونیستها و طبقه کارگر و برای تشدید مبارزه خود علیه بورژوازی و مرتجعین و جمهوری اسلامی فرا میخوانیم

به همه خسته نباشید میگوییم ، دستتان را به گرمی میفشاریم و بهترین ها را برای تک تک شما آرزومندیم.

سلام زیجی

از طرف هیئت برگزاری کنگره پنجم حزب کمونیست کارگری حکمتیست

١٥-٣-٢٠١٢