اطلاعیه ها بخش ویژه

پیام نشست دفتر سیاسی حزب حکمتیست به رفیق مصطفی قادری!

رفیق مصطفی قادری عزیز!

درودهای گرم ما را پذیرا باشید، در جلسە روزهای ٢٩ و ٣٠ مە ٢٠٢١ دفتر سیاسی حزب حکمتیست با حضور رفقا حمە سور و جمال کمانگر دبیر کميته مرکزی، اطلاع یافتیم که شما اکنون در بیمارستان شهر وانتای فنلاند بستری هستید. همه ی رفقای دراین جلسه به شما سلام و درود دارند.

رفیق مصطفی عزیز، حزب ما هموارە شما را بعنوان رفیقی کمونیست با سابقە بیش از ٤٢ سال رزمندگی در عرصه مبارزات کارگری، مبارزە توده ای و مسلحانە در کردستان، مبارزە پیگیر علیە رژیم جنایتکار اسلامی و برای برپائی یک دنیای بهتر در کنار خود داشته است و در این راه همقدم و همرزم باهم مبارزه کرده ایم.

حضور همیشگی ات در سمینارهای سیاسی، مراسمهای حزبی، کمپینها، آکسیونها و راهپیمائی ها کە رفقای حزب حکمتیست در کشور فنلاند سازمان دادند، چە علیە رژیم اسلامی و یا در مناسبت های روز جهانی زن و روز جهانی کارگر و حضور گرم و پرشور شما در کنگرە های حزب حکمتیست، همه خاطرە های شیرینی هستند کە مایە افتخار و تحکیم رفاقت و همسرنوشتی ما هستند. ما هیچگاە کار و تلاش و زحمات صمیمانه و انقلابی شما را فراموش نخواهیم کرد.

رفیق مصطفی عزیز، متاسفانە در این شرایط کرونائی امکان سفر و دیدار حضوری برای ما امکان پذیر نیست، آرزوی قلبی ما این بود که در این روزها در کنار شما و خانواده محترم شما می بودیم.

دستت را بگرمی می فشاریم.

نشست دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
۳۰ ماه مه ۲۰۲۱